מכל הלב: תושבת עפולה תרמה דם ולאחר מכן את שיערה לילדים חולי סרטן

"אני לומדת סיעוד, וילדים זה משהו שמאוד נוגע לליבי", אמרה אלינור דאלי, התורמת מעפולה

אלינור דאלי, בת 28, מעפולה היא מתרימת דם בשירותי הדם של מגן דוד אדום. ביום שני היא השתתפה בהתרמת דם ייחודית של מד"א בנצרת עילית, בשיתוף צוותים של עמותת "זיכרון מנחם" לסיוע ותמיכה לילדים חולי סרטן, שהתרימו שיער. אלינור תרמה בעצמה דם, כפי שהיא עושה באופן קבוע, והפעם החליטה לתרום גם את שיערה.
"אני לומדת סיעוד, וילדים זה משהו שמאוד נוגע לליבי. השיער שלי היה מאוד ארוך, והיה לי לא קל להוריד את כולו, אבל החלטתי שאם בכך אוכל לשמח ילדה שחולה בסרטן, זה שווה את זה", סיפרה אלינור, "הייתי מוכנה לוותר על היופי שלי בשביל לתת למי שבאמת זקוק לכך".
"אני תורמת דם באופן קבוע, בכל ארבעה חודשים. חשוב לי מאוד לשמש דוגמה עבור האנשים שאני מתרימה. כסטודנטית לסיעוד, אני רואה את מנות הדם שאנחנו מתרימים במד"א, כשהן מגיעות לחולים, ומאפשרות להם להמשיך לחיות. כך אני יכולה להבין את המשמעות של מה שאנחנו עושים. אני קוראת לכל מי שיכול לתרום דם, וגם שיער עבור חולי סרטן, לעשות זאת".
מידע על עמדות התרמת דם בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ ניתן למצוא באתר האינטרנט של מד"א בכתובת https://www.mdais.org/dam, ביישומון (אפליקציה) "מד"א שלי" בסמארטפון ובטלפון 03-5300400 (מענה אנושי) בו ניתן לקבל גם מידע על סוג הדם באמצעות מענה קולי אוטומטי וממוחשב, שמזהה ומבין דיבור.