מכללת מדיקל – המובילה ברפואה המשלימה, הגיעה לעפולה

ההזדמנות שמעניקה מכללת מדיקל לסטודנטים שלה, תכניות הלימוד המתקדמות, המעשיות והמגוונות ואפשרויות התעסוקה הרבות הנפתחות בפני הסטודנטים הובילו לפתיחת סניפים חדשים. לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, המכללה הרחיבה את תחומי הלימוד ושיתופי הפעולה, ושיפרה את אמצעיה הטכנולוגיים

מכללת מדיקל החלה את דרכה בשנת 2011 עם סניף אחד בלבד בנצרת עילית. כיום, היא מונה כבר חמישה סניפים שמיצבו אותה כמכללה המובילה לרפואה משלימה באזור הצפון ואחת הרשתות הגדולות בישראל! או במילים אחרות – מזל טוב.
עד לפני שנים לא רבות תחום הרפואה המשלימה נתפס כמוצא האחרון לפתרון בעיות רפואיות. אולם, כאשר קצרה ידה של הרפואה המערבית הקונבנציונאלית מלסייע, הפוטנציאל העצום של הרפואה המשלימה התגלה במלוא הדרו וכיום תחום זה נחשב לאלטרנטיבה המועדפת על רבים.
הרפואה המשלימה ככלל ומסלולי הלימודים השונים במכללת מדיקל בפרט, מבוססים על הקשר העמוק שבין הגוף לנפש ומתמקדים לא רק בריפוי אלא גם במניעה וטיפולי מנע של בעיות רפואיות תוך שינוי מהותי באורח החיים של המטופלים.

• האבולוציה של מכללת מדיקל – צעדי ענק ב-7 שנים בלבד

הסניף הראשון של מכללת מדיקל הוקם בשנת 2011 בנצרת עלית, כמוסד המתמחה בקורסים לרפואה משלימה. תוכניות הלימוד נועדו להכשיר את הסטודנטים במגוון גישות טיפול ייחודיות אשר משלבות בין ידע מסורתי עתיק לבין גישות מודרניות, ולמעשה להקנות לתלמידים את כל הכלים החשובים לריפוי מטופלים על פי עקרונות הרפואה המשלימה. עם השנים מכללת מדיקל צברה מוניטין גבוה, נפתח עוד סניף בכרמיאל, ומדיקל הפכה למכללה המובילה בצפון ללימודי רפואה משלימה.

תלמידי המכללה מתרגלים שיטות טיפול שונות
תלמידי המכללה מתרגלים שיטות טיפול שונות

ההזדמנות שמעניקה מכללת מדיקל לסטודנטים שלה ואפשרויות התעסוקה הרבות הנפתחות ביניהן עשו את שלהן – והביקוש הלך וגבר עד שלאחרונה מכללת מדיקל התחדשה בעוד סניפים חדשים – סניף חיפה והקריות וסניף עפולה.

• ההכנות לקראת השנה החדשה בעיצומן

עד כה, מכללת מדיקל הציעה מגוון מסלולים ברפואה משלימה שאפשרו לכל תלמיד למצוא את התחום המעניין אותו ולהתמחות בו באופן מקיף. בין השיטות הנלמדות ניתן למנות: שיאצו, דיקור סיני, עיסוי משולב, פרחי באך, כוסות רוח, ארומתרפיה, צמחי מרפא, נטורופתיה, רפלקסולוגיה, תזונה טבעית, עיסוי רפואי, רפואה סינית ועוד. כל תכניות הלימוד במכללת מדיקל כוללת שיעורים מעשיים רבים המאפשרים לסטודנטים לתרגל את טכניקות הטיפול הנרכשות באופן הטוב ביותר, ולרכוש ניסיון וביטחון בתחום התרפיה הטבעית והרפואה המשלימה.

הדרכה אישית במגוון טיפטלים וסדנאות במדיקל סנטר
הדרכה אישית במגוון טיפולים וסדנאות

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, מלבד הוספת הסניפים, מכללת מדיקל הרחיבה גם את תחומי הלימוד ושיפרה את אמצעיה הטכנולוגיים: נוסף מטבח לסדנאות בישול בריא המאפשר לסטודנטים לרכוש ניסיון וסטאז' בתחום התזונה הטבעית; נוספה מעבדה לצמחי מרפא והפיכתם לתמציות; נוסף חדר מחשבים המונה כ-15 מחשבים המקושרים לאנציקלופדיה וירטואלית מיוחדת בשם "נטורופדיה" שכוללת מידע רב על עולם הרפואה המשלימה – שירות זה ניתן בחינם לסטודנטים.
זאת ועוד, מכללת מדיקל יזמה שיתוף פעולה נרחב עם בתי חולים, אשר יאפשרו סטאז' לסטודנטים של המכללה. חידושים אלו למעשה יפתחו אפיקים חדשים בתחום הרפואה המשלימה ואופציות תעסוקה רבות נוספות. עבור הסטודנטים של מכללת מדיקל, שהתרחבותה הפכה אותה לאחת הרשתות הגדולות בישראל.

• עם הפנים קדימה

בסיום הכשרתם, מוענקת לסטודנטים תעודת מקצוע מוכרת המאפשרת להם להשתלב בשוק העבודה כמטפלים מוסכמים. בנוסף, ניתנת להם האפשרות לבחור להמשיך את לימודיהם במסגרת תואר ראשון במסלול רב תחומי של אוניברסיטת חיפה. מכללת מדיקל עושה הכל על מנת לסייע לסטודנטים שלה בעתידם כמטפלים במקצועות הרפואה המשלימה, ובדיוק לשם כך היא חותרת לשיתופי פעולה עם מגוון מוסדות, מרפאות, בתי חולים, קופות חולים ומרכזי טיפול. החשיפה הרבה לאפשרויות הריפוי הטבעי יוצרת ביקוש רב למטפלים ברפואה משלימה וכפועל יוצא יוצרת גם ביקוש רב ללימודי עולם הרפואה המשלימה. כל אלו הם המאפשרים למכללת מדיקל להמשיך לגדול ולהעניק מסגרת לימודית ראויה ומקיפה לסטודנטים שלה.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|