מכירת מלגזות – מגוון סוגי מלגזות במקום אחד

מזל טוב! הגיע הרגע לרכוש מלגזה למחסן שלכם. אז איך בוחרים את המלגזה המושלמת?
צילום: depositphotos.com

מלגזה היא כלי עבודה שמסייע לפרוק ולהעמיס סחורה במשקלים כבדים, ובכך לייעל את העבודה באופן משמעותי. במידה ואתם מחפשים מלגזה ומרגישים שקצת הלכתם לאיבוד – הגעתם למקום הנכון. קיימים בשוק מגוון רחב של מלגזות, עם מאפיינים שונים, יתרונות וחסרונות. קיימות חברות רבות בשוק שמציעות שירותי מכירת מלגזות עבור מגוון תעשיות – תעשיית הקמעונאות, השילוח, הלוגיסטיקה, והייצור.

• התייעלות משמעותית בתהליכי העבודה

כשמדובר בתהליכי עבודה במחסן, אפילו חיסכון של דקה בודדת בפעולה שחוזרת על עצמה יכול להצטבר לכדי חיסכון משמעותי בטווח הארוך. המלגזה מקצרת באופן משמעותי את פעולת הפריקה וההעמסה, ומסייעת להעמיס כמויות רבות של סחורה כבדה, לעיתים עד 15 טון. קיצור התהליכים פירושו הגברה של התפוקה במחסן, חיסכון במשאבים, וכתוצאה מכך עלייה ברווחים של המחסן.

• רכישת מלגזה חדשה

בתקופה האחרונה שוק המלגזות פורח, בעקבות מעבר של עסקים רבים לאונליין, מה שמצריך מחסני ענק והתנהלות לוגיסטית נכונה. בין אם מדובר ברכישת מלגזה ראשונה למחסן, או קניית מלגזה חדשה לאחר שהקודמת התקלקלה, כדאי לקחת את הזמן ולברר מספר אופציות. קיימות בשוק מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות, חשוב להבין את ההבדלים בניהם ולבחור את הבחירה הנכונה עבור המחסן שלכם.

• מלגזת דיזל – מלגזה עוצמתית וחסכונית

מלגזת דיזל היא בחירה פופולרית בעיקר במחסנים שנמצאים באוויר הפתוח, בתעשיית החקלאות בפרט. מלגזת דיזל ידועה בהיותה חסכונית לתפעול, וליכולות נשיאה עוצמתיות. היא אמינה ופשוטה לתפעול, ובטיחותית לנשיאת משקלים גבוהים. חשוב לציין שמלגזת דיזל פולטת גזים רעילים במהלך השימוש, ולכן כדאי להשתמש בה רק במחסן מאוורר או פתוח. לא כדאי לרכוש מלגזת דיזל עבור עבודה במחסן סגור, משום שהדבר מסכן את בריאות העובדים במחסן. טווח ההרמה של מלגזת דיזל נע בין טון וחצי ועד 15 טון בדגמים מסוימים.

• מלגזה חשמלית – מלגזה קומפקטית ונוחה

מלגזה חשמלית היא הבחירה עבור מחסנים סגורים וצפופים. בענף הקמעונאות היא נפוצה בנוף, בעיקר בגלל יכולת התמרון שלה במעברים הצרים במחסנים הצפופים. המלגזה נוחה לתפעול ובטיחותית, מה שמבטיח עבודה זריזה ויעילה. חשוב לקחת בחשבון נקודה לחבר את המלגזה לחשמל לצורך טעינה, וטווח הנשיאה שלה יכול להגיע ל5 טון.

• מלגזות יד שנייה

עסקים קטנים שרק מתחילים לשלב מלגזות בתהליכי העבודה, יעדיפו לרכוש מלגזות יד שנייה על מנת לחסוך בתקציבים. כל עוד בוחרים במלגזה שתוחזקה היטב, ונקנתה ממקור אמין, מלגזה יד שנייה יכולה להיות פתרון מצוין.

• התאמת הגובה של המלגזה

לכל מלגזה יש תורן, שמגיע לגובה מסוים. חשוב לוודא שהמלגזה שבחרתם מצוידת בתורן מתאים, שמגיע עד לגובה של המדף הגבוה ביותר במחסן שלכם. במידה ויש להוסיף על התורן הסטנדרטי, זה דבר שכדאי לקחת בחשבון.

• מלגזה עם אחריות

כאשר אתם מחפשים את המלגזה המושלמת, כדאי לברר מה כוללת האחריות שניתנת לכם, ומה תוקפה. כידוע, מלגזה מושבתת יכולה לעכב משמעותית את העבודה במחסן, וקיימות חברות מכירת מלגזות שמציאות מלגזה חלופית במקרים בהם המלגזה מתקלקלת. בסופו של דבר, כל עוד תקפידו לתחזק את המלגזה לפי הכללים, תוכלו להנות ממה לשנים רבות.

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|