מכון רנטגן ואולטרסאונד: מכבי מרחיבה את שירותי הבריאות לחבריה בעפולה

בשורות לחברי מכבי בעפולה והסביבה, בקרוב מכון רנטגן ומכון אולטרה סאונד שני בתי מרקחת מכבי פארם בעיר. צילום: מכבי

לאחר שפתחה שני מרכזיים רפואיים חדישים בעיר, במכבי שירותי בריאות ממשיכים לפתח את שירותי הרפואה בעפולה. כבר בחודש הקרוב יפתחו שני בתי מרקחת מכבי פארם בעיר, זאת בנוסף לפריסת בתי מרקחת שבהסכם ברחבי העיר. בנוסף, בקרוב יפתח במרכז הרפואי בקהילת ציון מכון רנטגן ומכון אולטרה סאונד של מכבי, הידועים במקצועיותם ברמה הבינלאומית.
עפולה ממשיכה להתרחב ולהתפתח ובהתאם לכך גם מכבי ממשיכה להרחיב את שירותיה בעיר. זאת במטרה להעניק לחברי מכבי, מעטפת רחבה של שירותי רפואה ראשונית ושניונית במקצועות הבריאות השונים על ידי מיטב הרופאים המומחים מהמובילים בארץ. במכבי מוסיפים כי חברי מכבי רשאים לבחור לא רק את הרופא שיטפל בהם בקופה, אלא גם את בית החולים בו יקבלו טיפול, כולל בית חולים העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שרית שוט, מנהלת מכבי בעפולה אמרה: "אנו שואפים להרחיב את פריסת השירותים שלנו כך שיתאימו לצרכי החברים.  אנו נשמח ללוות כל מטופל המעוניין להכיר את השירותים של מכבי בעיר ולסיור מודרך במרכזים הרפואיים".
כמו כן, כחלק מקידום הבריאות בעיר, נעשו לאחרונה מספר שיתופי פעולה, במטרה לקחת חלק ולתרום לקידום הבריאות בעיר. זאת לצד פעילויות קידום בריאות נוספות ובהן גמילה מעישון, עיסוי תינוקות, פעילויות מכבי אקטיבי, הרצאות בנושא סכרת, התעמלות לגיל שלישי, טיפולי רצפת אגן, סיורי בריא בסופר קבוצת הרזייה, שלל סדנאות להורים ועוד.