המדור מרחף, לאבי רביבו יש אהבה חדשה שקוראים לה נטלי. פלאש! רכילות בעמק

יקיר המדור אבי רביבו מציג בפני המדור את האהבה החדשה שלו. קוראים לה נטלי והיא גרה בנהריה, ובקיצור היא הסיבה לכך שרביבו מרחף בעננים.

רב פעלים: עוזר מאמן אסי גלבוע ומאמן קבוצת הנוער אדהם זועבי ניצל את פגרת הקיץ בכדי ללמד שחייה ולהיות מציל. אפרופו מצילים…אז גם חובש הקבוצה, דרור שינו, עבד להנאתו בבריכה במגן שאול בתור מציל. המדור ממליץ לשנות את שם הקבוצה ל"הפועל מצילים אסי גלבוע"

עושים חיים בעיר הגדולה מיודענו דודו כהן ויקירנו טורג' עם הבועט שחוגג רווקות דוד רביבו
עושים חיים בעיר הגדולה מיודענו דודו כהן ויקירנו תורג'י עם הבועט שחוגג רווקות דוד רביבו

↑ סופ"ש שעבר, בירת העמק: העפולאי דן תורג'מן שלאחרונה עבר להתגורר במרכז, נתן גיחה לצפון כשהוא מלווה בחבריו הטובים – הבועט דוד רביבו ודודו כהן מעפולה. האם תורג'י שלנו מתכנן להיכנס לאיזו תוכנית ריאליטי? המדור שומר דברים בבטן

• מטפח זוגיות: אפי סבג, הכדורגלן הכי רומנטי באזור, ממשיך להשקיע בצמודה שלו בלי הפסקה. והפעם, הוא לקח את הלירון שלו עד לרודוס בכדי לחגוג לה יום הולדת 23. יפה לו.

האזרח החדש אליה סרור חזר גם ללבוש מדים אדומים בעפולה
האזרח החדש אליה סרור חזר גם ללבוש מדים אדומים בעפולה

↑ אחרי שלוש שנים של שמירות ותורניות, הכדורסלן העפולאי המוכשר אליה סרור סיים שירות חובה בצה"ל. בהצלחה באזרחות   

 נפגשים ב"קפה נתלי": מנהל הפועל עפולה לשעבר, נתן פרג', פתח לאחרונה בית קפה-טוטו/לוטו במרכז העיר עפולה שהפך למקום להיט בקרב אנשי הכדורגל באזור.

אלמקייס-1
חגגו סיום עומה

↑ ביה"ס לכדורגל "עירוני גבעת המורה" בראשותו של יוסי אלמקייס חגג סיום עונה. ותודה גדולה על הרוחב לב של אלעד עמר הספר ואלעד עטר מ"ספורט בר"

• לידיעת הציבור הרחב: אנחנו מבקשים מכם לא להפריע לעמי כברי כי שמענו שהוא נתן גיחה קצרה לפראג בכדי לנקות את הראש. תודה על ההבנה.