מכבי למען הילדים: שירותי טיפת חלב במגדל העמק

בשירותי טיפת החלב מוענקים מגוון רחב של טיפולים: מעקב תקופתי אחר גדילה והתפתחות, ביצוע בדיקת ראייה, תקשורת ושפה, הפניה לבדיקות סקר לגילוי מוקדם של ליקויי בריאות ועוד. צילום: מכבי

במכבי שירותי בריאות ממשיכים להרחיב את מגוון שירותי הרפואה במגדל העמק ובמסגרת זו תעמוד לראשונה – לרשות ושירות חברי וחברות הקופה – מרפאת טיפת חלב.
המרפאה ממוקמת במרכז הרפואי החדש ברחוב נחל צבי 120, ונמצאת באגף רפואת הילדים. היא עוצבה באופן ידידותי במטרה ליצור אזור נוחות עבור הילדים בזמן ההמתנה וכוללת פינת משחקים צבעונית שהוקמה עבורם, וחדר הנקה גדול עם כל האבזור הדרוש.
עם פתיחת מרפאת טיפת החלב, חברי מכבי יזכו למעטפת שירותים נגישה ונוחה הכוללת זמינות של רפואת ילדים, בדיקות מעבדה ורנטגן, ובקרוב ייפתח בנוסף גם מכון אולטרסאונד איברים ובית מרקחת, והכל תחת קורת גג אחת.
בשירותי טיפת החלב מוענקים מגוון רחב של טיפולים: מעקב תקופתי אחר גדילה והתפתחות, ביצוע בדיקת ראייה, תקשורת ושפה, הפניה לבדיקות סקר לגילוי מוקדם של ליקויי בריאות, ייעוץ והכוונה למסגרות אבחוניות וטיפוליות (לפי צורך), מתן חיסונים על פי תכנית חיסונים של משרד הבריאות, ביקור בית לאחר לידה ראשונה (לפי צורך), הדרכה ותמיכה בנושא הנקה, תזונה נכונה להורים ולפעוטות, טיפוח קשר הורה –ילד ועוד. השירות ניתן לתינוקות ופעוטות מגיל הלידה ועד גיל חמש. תיאום תור ניתן לבצע דרך מוקד מכבי ללא הפסקה.
מנהל מכבי במגדל העמק עפר אידלברג: "אנחנו שמחים ונרגשים להמשיך ולשפר את השירותים האיכותיים והאישיים שמכבי מעניקה לחבריה במגדל העמק והסביבה. אני מזמין את התושבים להגיע ולהתרשם ממגוון השירותים החדשים ולהיות חלק מהבשורה שמכבי מביאה לעיר".