"מי שלא יצעק לא יקבל"

יועץ התקשורת אופיר שפיגל מרמת ישי טוען כי ארגונים שרוצים לשרוד את הגל השני יהיו חייבים לצעוק ולדרוש את המגיע להם. צילום: יעל צור

יועץ התקשורת אופיר שפיגל שמשרדו ניהל בגל הראשון של ארועי הקורונה כמה וכמה מאבקים ציבוריים טוען כי ארגונים שרוצים לשרוד את הגל השני יהיו חייבים לצעוק ולדרוש את המגיע להם. לדברי שפיגל, עלינו ללמוד מהגל הקודם כי רק מי שצעק ודרש קיבל, ומי שנשאר שקט והמתין לקבל את המגיע לו נשאר להמתין- חלקו לא שרד את גל הקורונה וחלקו נפגע אנושות.
שפיגל מזכיר שורה של גופים שבגל הקורונה נשארו ללא כל פיצוי מהמדינה בגלל שחשבו ש : "יהיה בסדר"  ולעומתם שורה של גופים שפעלו והפגינו ותבעו והופיעו בטלוויזיה וקיבלו פיצויים, כך לדוגמא עצמאים בעלי שליטה שמלכתחילה לא קיבלו פיצוי  ורק לאחר מאבק ציבורי קצר, זכו להכלל בין מקבלי הפיצויים.
דוגמא נוספת היא מבוגרים מעל גיל 67 שיצאו לחל"ת (מאבק שמשרדו של שפיגל היה שותף בו) ולפי התקנות (טרם הקורונה) לא היו זכאים לפיצויים מהמדינה. לאחר מאבק הם קיבלו פיצוי חלקי על החל"ת, וישנן עוד דוגמאות רבות נוספות.
"בימים אלו, כשאנו בתחילתו של גל הקורונה הבא, אנו מבינים שמי שרוצה להיות זכאי לפיצויים ומי שרוצה להתמודד מול המציאות ולמקסם את הפיצוי שהוא מקבל מהמדינה יהיה חייב להתחיל כבר היום במאבק ציבורי על מנת לחשוף בפני מקבלי החלטות את הצורך בפיצוי לקראת גל הקורונה המתקרב אלינו", אומר שפיגל.

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|