מי מנסה להשחית את שלטי הפרסום של אורית תכשיטים?

שלטי פרסום של מעצבת התכשיטים אורית זיסקינד, בעלת החנות "אורית תכשיטים" בעפולה, הושחתו במושבים תל עדשים ובלפוריה. “אין לי מושג מי עשה זאת. אני לא מסוכסכת עם אף אדם ותמיד בוחרת בטוב"

אורית זיסקינד, בעלת חנות התכשיטים "אורית תכשיטים" במתחם "ביג" בעפולה הבחינה במרוצת החודש האחרון כי שלטי פרסום שלה המוצבים בכניסות למושבים בלפוריה ותל עדשים בעמק יזרעאל, על ציר כביש 60, הושחתו במזיד. אחד השלטים הוצת ושלט נוסף הושחת על ידי פעולת ריסוס מכוונת. בעקבות מקרי ההשחתה הגישה זיסקינד תלונה בתחנת המשטרה בעפולה.
"אין לי מושג מי אחראי למעשים הללו", אמרה השבוע אורית, “אני לא מסוכסכת עם אף אדם ותמיד בוחרת בטוב. במקרה הראשון השלט שמפרסם את החנות שלי שמוצב בכניסה למושב תל עדשים הוצת, כשלצידו היו מונחים סמרטוטים עם ריח של חומר דליק ונפט.
זהו שלט אחד מתוך שלושה שלטים שתלויים על מבנה משאבות. האדם שניסה לשרוף אותם, לא חשש לפגוע ולהרוס את המבנה כולו".

שילוט תכשיטי אורית שהושחת ונעשה ניסיון להציתו
שלט של חנות "אורית תכשיטים" שהושחת ונעשה ניסיון להציתו

למזלי, למרות ניסיון ההצתה לא נגרם נזק גדול מכיוון שתושבים מהמושב מיהרו לכבות את הבעירה. כמובן שהגשתי מיד אחרי האירוע תלונה במשטרה. שלט נוסף שנמצא במושב בלפוריה פורק, עוקם ונזרק לצד הכביש. אחרי שהשבנו אותו למקומו גם ריססו עליו בצורה מכוערת. זה משהו שנעשה בזדון ללא ספק ולכן נאלצתי להתקין מצלמות אבטחה, לצד הגשת התלונה במשטרה. כפי שציינתי אין לי שום השערה מי אחראי למעשים הללו. אני לא עושה רע לאף אדם, ואין סיבה שמישהו ישחית את השלטים שלי ללא כל סיבה. אנו ב'אורית תכשיטים' נמשיך לשרת נאמנה את קהל לקוחותינו ולתת את השרות האמין והטוב ביותר שיש", סיכמה אורית.

אורי בחנותה תכשיטי אורית
אורית זיסקינד, בעלת חנות התכשיטים "אורית תכשיטים" במתחם "ביג" בעפולה

יצוין כי בבשנים האחרונות הפכה חנות "אורית תכשיטים" למותג מצליח ואהוב על תושבי בירת העמק ולקוחות נוספים פוקדים את המקום ומגיעים להתחדש בחנות מכל רחבי הצפון.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|