מירון: "לא מאמינים להסתה – מצביעים עשייה בקלפי"

במטה מירון, משדרים ביטחון בניצחון, אך עם זאת, הוקמה מערכת אירגונית משומנת, הכוללת מאות פעילים ותומכים שערוכים במערכת אירגונית חכמה, במטות השכונות בעיר, "אין לנו ספק שכמו בעבר, ידעו תושבי העיר גם הפעם, לומר את דברם בקלפי", אומרים בכירים במטה

ימים ספורים לפני יום הבחירות, במטה יצחק מירון בעפולה, מגיעים לישורת האחרונה אופטימיים וממוקדי מטרה. במטה אומרים כי הקמפיינים שהוצגו חידדו את ההבדלים העמוקים בין המועמדים באופן ברור ומובהק והם מציבים לבוחר העפולאי תמונה חדה וברורה ויכולת לבחור מה היה רוצה לראות בעיר בחמש שנים הבאות. "הקמפיין של  מירון היה חיובי”, אומרים במטהו, “והוא הציג את העשייה חסרת התקדים שעברה העיר עפולה, עליה מדברים בכל המדינה, עשייה המוסיפה גאווה רבה לכל תושב עפולאי, כמעט בכל תחום אפשרי, חינוך, תרבות, קידום תעשייה עתירת ידע, חזות העיר, מהפכת חידוש תשתיות, שיפוץ כל גני הילדים הישנים, שדרוג כל גני המשחקים בעיר ובשכונות, לצד ההגירה החיובית של למעלה מ-8000 תושבים חדשים שהגיעו לגור כאן ובכך הביעו את אימונם בעיר. כל זאת, לצד קמפיין שלילי, אגרסיבי של הסתה שלוחת רסן, מצגי שווא של סרטונים ערוכים, הפצת שקרים, הפחדה של התושבים והכל כדי ליצור מציאות מדומה שאינה קיימת, כלל בעיר, תוך פגיעה קשה בתדמית העיר.
קמפיין שלילי זה, בולט למרחקים”. אומרים במטה מירון "כל מטרתו היא לכסות על עשייה דלה בעבר ותכניות דלות לעתיד, של אלקבץ, המביאות אותנו למסקנה אחת ברורה, מה שהיה הוא שיהיה. הציבור העפולאי, יודע היטב להבדיל בין עשייה להסתה ואין לנו ספק שכמו בעבר, ידעו תושבי העיר גם הפעם, לומר את דברם בקלפי באופן הברור ביותר. "אין ספק שהציבור מעדיף עשייה על פני הסתה. לא ניתן לאיש לזלזל באינטליגנציה הציבורית", אמר השבוע אחד הפעילים במטה מירון.

"הכל מתנקז במטרה אחת ברורה, הבאת כל התומכים שלנו בדרך העשייה, לקלפיות ביום הבחירות"

לצד זאת, למרות שסומכים על התבונה הציבורית, אומרים במטה מירון "הנחת העבודה האירגונית שלנו היא שמדובר במאבק צמוד וכל קול חשוב". במטה מירון, משדרים ביטחון בניצחון, אך עם זאת, הוקמה מערכת אירגונית יעילה ומשומנת, הכוללת מאות פעילים ותומכים שערוכים במערכת אירגונית חכמה, במטות השכונות בעיר, מטות לכל מגזרי האוכלוסייה, נשים, דתיים, יוצאי עדות שונות, תוך שימוש באמצעי המחשוב המתקדמים ביותר, הקיימים בתחום ניהול מערכות בחירות לרשויות, ותוך ניצול ניסיון וידע מצטברים והפקת לקחים  ממערכות בחירות קודמות. עוד מוסיפים ואומרים במטה מירון: "הכל מתנקז במטרה אחת ברורה, הבאת כל התומכים שלנו בדרך העשייה, לקלפיות ביום הבחירות".

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|