מיצה: משה לוי לא יתמודד על חברות במועצת מגדל העמק

חבר מועצת העיר מגדל העמק מטעם סיעת ש"ס צפוי להמשיך ולהיות מעורב בפוליטיקה המקומית- הפעם כמנהל מערך ההסברה של התנועת בעיר

עכשיו זה רשמי: משה לוי חבר מועצת העיר מגדל העמק בקדנציה הנוכחית מטעם סיעת ש"ס הודיע השבוע שלא יתמודד לקדנציה נוספת למועצת העיר מטעם אף מפלגה. סיבת הפרישה: תחושת מיצוי אישית של העולם הפוליטי.
לוי החל את דרכו הפוליטית כדובר עיריית מעלות תרשיחא ובהמשך שימש כעוזרו של ראש העיר המנוח של מגדל העמק חה"כ שאול עמור ז"ל לאורך כשבע שנים. בהמשך שימש בתפקיד דובר עיריית מגדל העמק לצדו של ראש העיר אלי ברדה. בקדנציה האחרונה הוא כאמור כיהן כחבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס.
"לאחר שיחת הבנה עם יו"ר הסיעה וסגן ראש העיר נחום אסולין סוכם שלא אתמודד לקדנציה נוספת ועתה ברצוני לפנות לאתגרים חדשים", אמר לוי והוסיף שלפתחו הגיעו לא מעט פניות להצטרפות למפלגות אחרות בעיר – כמוביל או לחילופין כמספר 2. לאחר התלבטות ומחשבה, לצד התייעצות עם חברים קרובים החליט לוי שלא להתמודד.
למרות הודעתו הרשמית לוי לא יתנתק כל כך מהר מהזירה הפוליטית בעיר והוא יכהן כמנהל מערך ההסברה של תנועת ש"ס במגדל העמק. "ש"ס זה הבית הפוליטי והרוחני שלי. נקראתי לדגל ואני עושה זאת בשמחה כפי שעשיתי זאת בקדנציות האחרונות שבהם ניהלתי את כל מערך ההסברה על כל צדדיו. ש"ס יקרה לליבי ואפעל להצלחתה. בנוגע לתמיכת ש"ס במועמד לראשות העיר אמר לוי: "אני מאמין שבימים הקרובים תתקבל ההחלטה לתמיכה באלי ברדה לראשות העיר".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|