מינוי: שושי קרן תשמש כמנהלת השירות לעבודה סוציאלית בכללית מחוז צפון

"אני נרגשת ושמחה עם קבלת התפקיד החדש. נמשיך להתמקצע ולהוות חלק בלתי נפרד מהטיפול הכולל בחולה ומשפחתו", אמרה קרן

שושי קרן מונתה בימים אלה למנהלת השירות לעבודה סוציאלית של כללית מחוז צפון. שושי, תושבת שדה אילן, בת 37, נשואה + 4, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בהצטיינות במגמת טיפול ישיר והתמחות בטראומה, באוניברסיטה העברית. בתפקידה האחרון שימשה כעובדת סוציאלית מחוזית בגריאטריה, עובדת סוציאלית רפואית במרפאת מגדל העמק המקצועית ובהוספיס בית.
"מטופלים רבים זקוקים לליווי, תמיכה וסיוע בהתמודדות עם מחלות ומצוקות נפשיות. העבודה הסוציאלית הרפואית באה לסייע במתן מענה הולם ומקצועי למצוקות אלו. העובדים בשירות הסוציאלי הרפואי מטפלים באמצעות כלי התערבות ושיטות טיפול מגוונות כגון: טיפול פרטני, תיווך וגישור לגורמים בקהילה, טיפול קבוצתי ועוד", מסבירה שושי.

תחומי הפעילות של העבודה הסוציאלית הרפואית היא ללוות ולתמוך במטופל ובמשפחתו בהתמודדות עם משבר החולי, עזרה בהתמודדות עם אובדן ואבל, ייעוץ ליווי ותמיכה בנושא פריון והריון ועזרה במיצוי זכויות רפואיות וקישור לגורמי חוץ.
לדברי מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון "אנו מברכים על המינוי של שושי. אני בטוח כי הידע, ההכשרה וניסיון רב השנים, במגוון תפקידים ותחומים, יהווה תרומה גדולה למחוז".
"אני נרגשת ושמחה עם קבלת התפקיד החדש. מקצוע עבודה סוציאלית הוא מקצוע חיוני, ייחודי, הפועל לקידום איכות חייו של המטופל. אנו נמשיך להתמקצע ולהוות חלק בלתי נפרד מהטיפול הכולל בחולה ומשפחתו", סיכמה שושי.