מינוי חדש: פרופ' עפר ארז מנהל המחלקה לנשים וליולדות במרכז הרפואי העמק

פרופ' עפר ארז יחליף את ד"ר שבתאי רומנו שפורש לגמלאות. צילום: מרכז רפואי העמק

מינוי חדש במרכז רפוא העמק, פרופ' עפר ארז מונה למנהל המחלקה לנשים ויולדות במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית, ויכנס לתפקיד החדש בימים הקרובים, עם פרישתו של ד"ר שבתאי רומנו לגמלאות.
פרופ' ארז בן ה- 55, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב, והתמחה בגינקולוגיה בבית החולים סורוקה.
עם סיום ההתמחות, נסע פרופ' ארז להשתלמות עמיתים ביחידת המחקר המיילדותי של מכון המחקר הפדרלי בארה"ב, ה – NIH, שנמשכה בין השנים 2005-2009 ובמסגרת שהותו היה שותף למחקרים פורצי דרך, ביחד עם צוות מחלקת מיילדות וגינקולוגיה של בית החולים בדטרויט. בהמשך, הובילו קשרים אלו למעורבות פעילה של פרופ' ארז במחקרים בינלאומיים.
עם שובו ארצה חזר לבית החולים סורוקה שם כיהן בכמה תפקידי ניהול, בהם ניהול יחידת האם והעובר ובתפקידו האחרון ניהל את מחלקת יולדות ד'.
במקביל לכך, פרופ' ארז הוא פרופסור מן המניין באוניברסיטת בן גוריון, ועד כה פרסם בעיתונות הרפואית 257 מאמרים ומחקרים, סקירות ותיאורי מקרה. בנוסף לכך, ערך פרופ' ארז 10 פרקים בספרים שונים במיילדות וגינקולוגיה.
מנהל המרכז הרפואי העמק ד"ר זיו רוזנבוים: "אני מאחל הצלחה רבה לפרופ' ארז עם כניסתו לתפקיד מנהל המחלקה לנשים וליולדות ומודה לד"ר שבתאי רומנו על תרומתו רבת השנים למען המטופלות שלנו במרכז הרפואי העמק".