מינוי חדש בעפולה: יהודה משה מונה למנהל מערך האבלים בעירייה

"מערך האבלים זה לא רק חלוקת כסאות ושולחנות. אנו עוטפים כל משפחה בשעתה הקשה", אומר משה

פטירת אדם קרוב מלווה בתחושות של כאב, בלבול ולעתים גם חוסר ידע. רבים מתושבי העיר שחוו אובדן של בן משפחה קרוב, לא יודעים לעיתים קרובות למי פונים ומה עושים? בעיריית עפולה בנו מערך אבלים המציע מעטפת שלמה מרגע האובדן ועד לתום ימי השבעה. מיד עם היוודע הבשורה המרה ייצור נציג העיריה קשר עם המשפחה וילווה אותם בכל הנדרש עד תום ימי האבל כגון סיוע בהדפסת מודעות אבל, הכנות ללוויה, סיוע בניהול טקס הלוויה, הלכות, מנהגי אבלות, תאריכי אזכרה ועוד. מערך האבלים יסייע גם בציוד לימי השבעה הכולל מתן אוהל אבלים, כסאות ושולחנות, מערכת תאורה לאוהל האבלים, מתקני קירור או חימום, סידורי תפילה, פלטות לשבת מיחמי מים ועוד.
צוות מערך האבלים נותן סיוע במיצוי זכויות למשפחה הנפטר/ת מול גופים שונים כגון המועצה הדתית, חברת קדישא, ביטוח לאומי ועוד. כמו כן יפנו את המשפחות בעת הצורך את בני המשפחות האבלות לקבלת תמיכה פסיכולוגית ו/או רוחנית להתמודדות עם האובדן.
מנהל מערך האבלים, יהודה משה, אמר: "מערך האבלים זה לא רק חלוקת כסאות ושולחנות. אנו עוטפים כל משפחה בשעתה הקשה בליווי צמוד מרגע היוודע מות יקירם ועד לתום ימי האבל ואף מעבר לכך".