מינויים בגלבוע: 3 מנהלים חדשים במועצה האזורית

מינויים במועצה אזורית הגלבוע: ניר חזיזה מונה כראש מנהל החינוך של המוא"ז, סמדר אורג מונתה כמנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ושניר פרדימן מונה כמנכ"ל החברה הכלכלית

מוא"ז הגלבוע ממשיכה לצמוח ולהתפתח, ובישיבת המליאה האחרונה דיווח ראש המועצה, עובד נור, על קליטתם 3 מנהלים חדשים: ראש מינהל חינוך, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ומנכ"ל לחברה הכלכלית גלבוע. קליטת שדרת הניהול החדשה נעשית כחלק מתהליך פיתוח מצוינות ארגונית במועצה, המובילה לפיתוח שדירת מנהלים איכותיים בגלבוע. "מאחלים הצלחה רבה לשלושת המנהלים החדשים". אומר עובד נור. ראש המועצה. "אנו בטוחים כי יכולותיהם יבואו לידי ביטוי בתפקידם, ובעזרתם נמשיך להוביל להצלחת הגלבוע, ולשינוי בתרבות והמקצועיות הארגונית, ותודעת השירות לתושב". לדברי נור.

• ניר חזיזה הוא ראש מינהל החינוך

חזיזה תושב כפר תבור, נשוי ואב לשתי בנות, איש חינוך, בעל ניסיון עשיר והיכרות עמוקה בתחום ב- 23 שנה האחרונות, בהן מילא בהצלחה שורה של תפקידים. בין השאר חתום חזיזה על הקמה וניהול בתיה"ס התיכון ברנקו וייס בטבריה, שיקום וניהול המחלקה לחינוך בשלומי, הקמה וניהול מחלקת החינוך והרווחה בכפר תבור, ועוד שורת פרויקטים, חוצי רשויות ומגזרים בנושאי חינוך מצוינות ואקולוגיה. ניר חזיזה הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה, תעודת הוראה בתקשורת (אוני' בר אילן), ותואר שני במדיניות ציבורית באוני' ת"א. בנוסף, הוא  בוגר ביה"ס למנהיגות חינוכית במכון מנדל, ותכנית "לשינוי עתידי בארגונים", באוני' סורבון שבפריז.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חזיזה מחליף את יאיר ילובסקי, ואם כניסתו לתפקיד אמר כי הוא "מאמין שעל מנת לצמוח יש לרדת לעומקם של דברים. בהינתן שחינוך עבורי נעשה מתוך אהבה ושליחות, וכן, שהצטרפתי לארגון אשר חרט על דגלו את נושא קידום החינוך, הרי שאני נרתם בשמחה לקידום עשיה חינוכית משמעותית בגלבוע".

סמדר אורג היא מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

אורג ילדת המושב השיתופי מולדת, ומתגוררת בו כעת, כדור שלישי בישוב, כאשר סביה היו ממקימי המושב. נשואה ואם לשלושה ילדים, ומשמשת כעובדת סוציאלית ב-28 שנים האחרונות. בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, מטפלת משפחתית מוסמכת, ובתהליך הסמכה להדרכה בטיפול משפחתי. בעלת התמחות בנוער בסיכון, עבודה עם משפחות במצוקה וסביב קשיים בתפקוד ההורים. סמדר מגיעה לתפקיד לאחר 14 שנים בפיקוח המחוזי של משרד העבודה והרווחה על משפחות אומנה. במהלך הקריירה גיבשה ניסיון מקצועי בבניית נהלים ומדיניות, מעורבות בחקיקה של חוק האומנה, לווי צוותים מקצועיים, הדרכה ובקרה, והקניית ידע במחלקות לשירותים חברתיים בתחומי התמחותה.

סמדר אורג. צילום דוברות מוא"ז הגלבוע
סמדר אורג

השבוע אמרה אורג כי "היא מאמינה שלכל פרט, משפחה, וקהילה יש כוחות ויש גם צרכים. מעורבותנו נועדה לסייע בזיהוי הכוחות והעצמתם לצד סיוע, טיפול ומתן מענה לצרכים. אני גאה להצטרף למחלקה לשירותים חברתיים בגלבוע, ולצוות האיכותי שעובד עם לב גדול ואכפתי". סמדר אורג מחליפה בתפקיד את שרית דוד-ליברמן, אשר שימשה ממלאת מקום בשנה האחרונה. דוד-ליברמן מונתה לאחרונה כמנהלת מחלקת הישובים במוא"ז הגלבוע.

שניר פרידמן הוא מנכ"ל החברה הכלכלית

שניר פרידמן, הוא יליד המושב רמת צבי בו הוא מתגורר גם בימים אלה. הוא נשוי ואב לשלושה ילדים. ברזומה שלו תואר ראשון בממשל פוליטיקה ואסטרטגיה מהמרכז הבינתחומי הרצלייה, ותואר שני במדיניות ציבורית, אותו הוא סיים בהצטיינות. כמו כן , הוא אוחז בתואר שני נוסף במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידו הראשון שימש פרידמן כעוזר ראש המועצה עובד נור, ובשלוש השנים האחרונות ניהל בהצלחה את תכל׳ס, מרכז הצעירים במועצה. במסגרת התפקיד הוא יצר שיתופי פעולה עם משרדי הממשלה, קידם עריכת פסטיבלים, אירועים והרצאות מקצועיות ועוד, ומינף את המרכז עבור קהלי היעד בגילאי 18-45.

שניר פרידמן. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע
שניר פרידמן.

בכניסתו לתפקיד אמר פרידמן כי "הצמיחה הדמוגרפית במועצה, היא הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לאחל לעצמנו בגלבוע. מכאן שאני רואה שליחות בתפקיד ביצועי של המועצה, בו נבצר את איכות חיינו, ונקדם יחדיו את ההרחבות בישובים, יחד עם פיתוח פרויקטים כלכלים באזורי התעשייה, ובתשתיות המועצה."