מיזם חדשני במגדל העמק: "המטבח הבריא של סבתא"

באירוע השיא של המיזם שהתקיים בשבוע שעבר הוצבו דוכני טעימות של כל מאכלי הסבתות, מגוון מאכלים, טעמים וריחות מכל המטבחים' הוקרן סרט מרגש המסכם את הפעילות, והתקיימה הרצאה בנושא תזונה נכונה ופעילויות חווייתית בנושא תזונה נכונה לגיל השלישי

  1. תהליך הזקנה מלווה בשינויים פיזיולוגיים וביולוגיים בגוף האדם. המפתחות ליצירת חיים בריאים ומלאים בגיל המבוגר מתמקדים בשינוי התנהגות, בהשקעת מאמץ ובהרחבת הידע.
    במסגרת מיזם לפיתוח תכניות לאזרחים ותיקים בשיתוף עיריית מגדל העמק והמשרד לשוויון חברתי הוקם בעיר באמצעות המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים מיזם חדשני וייחודי שנקרא המטבח הבריא של סבתא.
    המיזם ייחודי ושונה מתכניות תזונה אחרות בכך שהוא מביא להעלאת המודעות לתזונה בריאה, בד בבד עם שימור וכבוד למסורות הבישול הרבות איתן הגיעו מקהילות שונות בעולם למגדל העמק.


    [dfp name="728×90" height="728" width="90"]

    המיזם פעל בשלושה מועדונים שמייצגים מטבחים שונים – המטבח המזרחי, המטבח הרוסי והמטבח האתיופי. במיזם השתתפו כ-100 קשישים והוא זכה להצלחה רבה.
    בשבוע שעבר התקיים אירוע סיום חגיגי של המיזם בהשתתפות כל משתתפי התכנית. היו דוכני טעימות של כל מאכלי הסבתות, מגוון מאכלים, טעמים וריחות מכל המטבחים.
    הוקרן סרט מרגש המסכם את הפעילות, התקיימה הרצאה בנושא תזונה נכונה ופעילויות חווייתית בנושא תזונה נכונה לגיל השלישי.
    לכל המשתתפות חולקו סינרים שעוצבו במיוחד עבורם עם סמל של המיזם וחוברות מתכונים המאגדות את כל המאכלים שהוכנו במהלך השנה.

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|

18 שנים לפטירתו של רבה הראשי של עפולה – הרב פרץ ציוני זצ"ל

|