מיוחד לל"ג בעומר: אתרי הקמפינג שאסור לכם לפספס!

הגליל הינו אחד האזורים הקסומים שעברו מהפך של ממש בעשור האחרון ולא מעט אתרי קמפינג הוקמו. רגע לפני ל"ג בעומר, חג המדורות והמנגלים, ריכזנו עבורכם מספר אתרי קמפינג שאסור לכם לפספס, אתרים בהם מלבד האפשרות לשהייה ולינה חווייתית בחיק הטבע, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציה נוספת. חג שמח.

• קמפינג פסטורלי בחוף צאלון בכינרת

אחד החופים הקסומים בכינרת הינו חוף צאלון, בחוף חורשות מוצללות, צמחייה ייחודית ופינות חמד רבות ההופכות את החוף לפופולארי בקרב זוגות המחפשים פינה שקטנה ונעימה ומשפחות. מדובר בחוף שקט בו נאסרת הפעלת מערכות שמע והשמעת מוסיקה, דבר המשמר את אופי החוף כנעים ורגוע.
לחובבי הקמפינג ממתין בחוף מתחם המותאם ללינה באוהלים, מדשאות, תאורה, שמשיות, שירותים ומלתחות ואף עמדת הטענת טלפונים ניידים. ראוי לציין, כי בחוף נגישות לנכים, חניית נכים, שירותים ומלתחות נגישות, פינות פיקניק וברזיות מונגשות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף לבילוי על שפת הכינרת ואפשרות הרחצה באגם הלאומי, חוף צאלון סמוך לשביל סובב כינרת ומאפשר מגוון מסלולים קסומים לכל המשפחה לאורכו של השביל.
כניסה רגלית- חינם,  כניסת רכבים- תשלום לפי שעה, 5.9 לכל שעה בשלוש השעות הראשונות, 2.1 לכל שעה נוספת.

• פארק גשר להבות על הירדן

אחד האתרים הקסומים על תוואי הירדן הינו פארק להבות הבשן. זהו פארק קמפינג מטופח הממוקם ממש על אפיק הנחל הטבעי, סובב טבע פראי במלוא הדרו, מדשאות, פינות ישיבה אזורי חניה ומרחבים גדולים במיוחד באתר המרוחק כ- 3 ק"מ מצומת הגומא שעל כביש 90. ברשות הכינרת יחד עם המשרד להגנת הסביבה, רשות הטבע והגנים, חמ"ת, משרד החקלאות ומועצת גליל עליון, שדרגו וביצעו מתיחת פנים של ממש לפארק הסמוך ללהבות הבשן, המשתרע על פני 9 דונם וממקסם את חווית השהות והלינה בקרבת הירדן.

שקט ושלווה בפארק גשר להבות על הירדן

רשות ניקוז כינרת שיקמו בפארק את הנוף האקולוגי, יצרו בתי גידול לבעלי חיים וצמחים להשבת הנוף הטבעי, מותנו גדות הנהר, יצרו מפרצונים לשכשוך במים, נסללו מערכת שבילים לרכיבה על אופניים והוסדרו מקומות חנייה לכלי רכב. כמו כן האתר הונגש לנכים כמו מרחב המותאם ללינת אוהלים. בנוסף, הוקם באמצעות חברת נתיבי ישראל גשר המחבר את שתי הגדות בצורה מיטבית ובטוחה.
כניסה: חינם

• קמפינג באתר 'קייקי מעין הגושרים'- חניון מעין ברוך- על החצבני

ב'קייקי מעין-הגושרים', הממוקם על גדות נחל החצבני, לינת שטח לצד מגוון רחב של אטרקציות בסמוך לקו המים, באחת מפינות החמד הקסומות של הגליל.
'חניון מעין ברוך' הינו חניון יום ולילה המאפשר פיקניקים, לינת שטח במרחבים הירוקים על גדות החצבני, בין מדשאות מטופחות, פינות צל ופלגי מים צוננים.

על גדות נחל החצבני. מים טבע והרבה ירוק ב'קייקי מעין-הגושרים'

בחניון מבני שירותים ומקלחות חדשים שנחנכו זה עתה, בהם מים חמים, שולחנות ישיבה, חנייה מסודרת, נקודות חשמל, תאורה ועוד. לאחרונה נחנכו אוהלי קולמן חדשים מסודרים ומרווחים המתאימים לעד שמונה אנשים. בכל אוהל מזרונים כמספר האנשים, שולחן קק"ל, נקודות חשמל. בנוסף לשלל האטרקציות ובסמוך לקו המים, החניון מותאם להבערת מנגלים ופתוח 24 שעות ביממה, מגודר עם שמירה בשעות היום והלילה (מגיל 3 ומעלה).
אתר השייט הצפוני ביותר בירדן בעל הזרימה הטובה ביותר בנחל, ממוקם בסמוך לחניון.
פתוח בין השעות 09:30-15:30. מחירים לאדם- לינת שטח- 75 ₪.
לפרטים והזמנות: קייקי מעין הגושרים- 077-2717500 באתר: www.kayak.co.il


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• קמפינג חמישה כוכבים בחוף גופרה בכינרת

חוף גופרה הצטרף השנה לראשונה לניהול 'איגוד ערים כינרת' ויפעל כחוף שקט לאורך עונת הרחצה. שמו של החוף נגזר מהנביעה המינראלית הטבעית והייחודית שבו. גופרה נחשב לאחד החופים המבוקשים באגם הלאומי, המשתרע על שטח של 65 דונם, עם רצועת חוף באורך של כ-900 מטרים.
בחוף מדרון מותאם להורדת כלי שייט, אופנועי ים וסירות ומתחם מסודר לקליטת קרוואנים בחלקו הצפוני. מלבד חניית הקרוואנים עם כל החיבורים הנדרשים (חשמל וכד'), בחוף גם אזור קמפינג גדול הכולל מתחם אוהלים מאובזרים (עם חיבורי חשמל, מים, מקררים וכו') להשכרה, כך שהנופשים יוכלו להגיע לחוף ולקבל את כל השירותים במקום ולנפוש על שפת הכינרת ברמת חמישה כוכבים.

חוף גופרה בכינרת. במקום גם איזור חנייה לקרוואנים
חוף גופרה בכינרת. במקום גם איזור חנייה לקרוואנים

בגופרה עובר גם 'שביל סובב כינרת', כך שמלבד הקמפינג והרחצה באגם הלאומי ניתן ליהנות מסיור פריחה ונופים מרהיבים בשביל. בנוסף במקום מתחם "חמישה כוכבים", הכולל 18 מגרשים מתוחמים, בשטח של 40 מ"ר עם אבזור עשיר. כמו כן קיימים מתחמים גדולים יותר לקבוצות גדולות.
כניסה רגלית- חינם,  כניסת רכבים – תשלום לפי שעה, 5.9 לכל שעה בשלוש השעות הראשונות, 2.1 לכל שעה נוספת.

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|