מטר שלושים מעל כולם: בת אל פאפורה בהרצאה סוחפת במועדון התרבות של שחקים בעפולה

פאפורה, בהרצאתה מעוררת ההשראה "אני בת-אל" סחפה את הקהל בהרצאה משולבת סטנד אפ, שירים וריקודים

בת אל פאפורה- שחקנית, יוצרת ומרצה הגיעה ביום שני האחרון להרצאה מעוררת השראה במסגרת מועדון התרבות של רשת המתנ"סים שחקים בעפולה. פאפורה, בהרצאתה מעוררת ההשראה "אני בת-אל" סחפה את הקהל בהרצאה משולבת סטנד אפ, שירים וריקודים הממחישים את דרך החיים של היוצרת נמוכת הקומה. תוך שילוב של צחוק והתרגשות לקחה את המשתתפים למסע של הגשמה עצמית המאגד בתוכו את ההצלחות, האכזבות, הקשיים וההישגים.

לערב מעורר ההשראה, שנערך בבית יד לבנים, הגיעו בין היתר מנכ"ל העירייה שלום שלמה ומנכ"ל רשת המתנסים "שחקים" דניאל בן. שלמה, שנבחר לאחרונה לתפקיד מנכ"ל העירייה, בירך את בת-אל על ההרצאה הסוחפת: "תודה לך על הערב המיוחד. התבונה שלך, והדרך בה את מאירה את העיניים של כולנו, פשוט מעוררת השראה. זהו ערב של הבנה כי גם אם אתה לא נראה כמו כולם, אתה יכול לחיות מתוך תשוקה ולסלול לעצמך באומת ונחישות את החיים להצלחה, אם רק תרצה בכך".

מועדון התרבות של רשת המתנ"סים שחקים, פועל בחודשים האחרונים בעיר עפולה על ידי מתנדבים ומתנדבות ומביא לעיר מופעים, פאנלים והרצאות המתקיימות פעם בחודש ברחבי העיר. האירועים השונים, הפונים לקהל הקהל הרחב, נוגעים במגוון נושאים ומביאים את בשורת התרבות וההרצאות לעיר עפולה.

דניאל בן, מנכ"ל רשת המתנסים שחקים: "כיף לראות את הקהל הרחב מגיע ונהנה באירועים השונים אותם אנו מפיקים בעיר. נמשיך לייצר מענה רחב לכלל האוכלוסיות בעיר מילדים ועד בוגרים. "שחקים" תמשיך ותהווה מוקד תרבות וידע לכולם"