מטיילים בסביבה? קפצו לתערוכת הצילום החדשה "רגעי טבע בגליל"

'הגושרים מלון בטבע' מארח את תערוכת הצילום החדשה "רגעי טבע בגליל" של מועדון הצילום שהקים אבי הירשפילד, צלם הטבע הידוע. התערוכה תוצג בלובי המלון בחצי השנה הקרובה, אז אם אתם בסביבה אל תפספסו ותקפצו לראות את הצילומים המרהיבים של הטבע בגליל. צילום:יותם תמנה

תערוכה חדשה של צילומי טבע מרהיבים תחת הכותרת "טבע בעדשת הצלם" מוצגת בימים אלו במלון ב'הגושרים מלון בטבע', בה, באים לידי ביטוי הקשר והחיבור של הצלמים ושל הירשפילד לאזור הגליל ולטבע הארץ ישראלי, לנופים עוצרי הנשימה, לבעלי החיים בכלל ולבעלי הכנף בפרט שמהווים חלק בלתי נפרד מהטבע הגלילי הייחודי.
בתערוכה מוצגים תמונותיהם של צלמים רבים.

צילום בטבע- צילום: אריאל נייזנה
צילום בטבע- צילום: אריאל נייזנה

הצלמים השתמשו במהלך עבודותיהם במסתור ומסווה בטבע, בכדי ללמוד על מושא הצילום, והקדישו שעות רבות, ללמידה והתבוננות מהצד, מבלי להפריע לאורח החיים של החי והתמקדו בתיעוד נפלאות הקיום בטבע.
האוצר שמאחורי התערוכה, אבי (ברם) הירשפיל, הוא צלם הטבע הוותיק, פתח לפני כשלוש שנים מועדון צילום בגליל המערבי, בו שותפים 30 צלמים חובבים ומנוסים בגילאים שונים, המקיימים מפגשי צילום ומתרגלים צילום בתחומים שונים. הצילומים מתקיימים בשעות לא שגרתיות המשביחות את הצילומים. בטכניקות המיוחדות לו, מלמד הירשפילד כיצד להעביר תחושות באמצעות הדימוי המצולם, התשוקה לצילום מתחדדת ומתורגמת לרגעים יפים ולתמונות מספרות.

צילום בטבע- צילום: רוני קארו
צילום בטבע- צילום: רוני קארו

הירשפילד: "הצלמים מנציחים באמצעות עדשת המצלמה, רגעים קסומים. לעתים הפריים האחד המסוים, מצולם לאחר שעות של התבוננות וחיבור אל הטבע. בכל עבודה ניתן להבחין בראייה צילומית אישית הייחודית לכל צלם. הטבע מאוד מסקרן וכל שנדרש הוא זמן וסבלנות והפלא פשוט קורה. לפעמים זה לוקח זמן רב ולפעמים זה עניין של כמה שניות עד שמתקבל הפריים המבוקש שמצליח להעביר את הקסם אותו אנו מזהים בשטח".

צילום בטבע: צילום: אבי הירשפילד
צילום בטבע: צילום: אבי הירשפילד

כאמור התערוכה מתקיימת במלון 'הגושרים מלון בטבע', ומנכ"ל המלון דורון קרן מנכ"ל התייחס לתערוכה ואמר: "אנו מעשירים את הביקור במלון, בהצגת תערוכות מתחלפות בלובי, אשר נבחרות בקפידה ובהתאמה לערכי המלון. הפעם בחרנו במועדון הצילום של צלם ותיק ומוכשר, אבי הירשפילד, שאצר 60 צילומים ייחודיים של הצלמים ממועדון הצילום שהקים, המציגים טבע גלילי בתפארתו. הצופה מוזמן לגלות את עוצמות הטבע דרך הדימויים, הצורות והמרקמים ולהתרשם מנקודות המבט הרחוקות והקרובות שנוצרו בעין המצלמה".

צילומים מהתערוכה:

צילום בטבע- צילום: אבי רוטשטיין

צילום בטבע- צילום: אבי רוטשטיין

צילום בטבע- צילום: יותם -תמנה
צילום בטבע- צילום: יותם -תמנה
צילום בטבע- צילום: טומי זינגר
צילום בטבע- צילום: טומי זינגר
צילום בטבע- צילום: איריס לביא
צילום בטבע- צילום: איריס לביא