מתחמם: היום דרבי העמקים היוקרתי בלאומית סל

בעוד מס' שעות יפתח דרבי העמקים היוקרתי בכדורסל עפולה – גלבוע גליל באולם גן נר, רועי פרל מאמן הפועל עפולה: "אנחנו באים מבחינת הסגל כאנדרדוג, השחקנים מודעים שהקרב הזה הולך להיות קשה מאוד. אנחנו קבוצה ידועה בזה שיש לה ישראלים מצוינים. אנחנו לא מתכוננים למשחק מנטלית אלא יותר מקצועית"

המפגש המסקרן, מלבד היותו דרבי עמקים יוקרתי חם, מפגיש בעצם שתי קבוצות צמרת שנלחמות על המיקום בצמרת הטבלה לקראת הפלייאוף בסוף העונה, מובילת הטבלה של הליגה הלאומית, גלבוע/גליל עם 31 נק', שעושה רושם ששחקניה סוף סוף התחברו, נגד הפועל עפולה שממוקמת כעת במקום השלישי עם 30 נק', וזאת למרות שהסגל של רועי פרל איבד לאחרונה את שני הזרים המשמעותיים שלה, הזר האימתני ברנדון בראון שהעדיף לעבור לליגה בקפריסין, כשמחליפו דריוס מורו עדיין לא בכושר משחק מלא, ואת ג'ילברטו קלאוול המצוין שנפצע במשחק שעבר נגד כפ"ס בברכו, ויחמיץ את המשחק החשוב נגד גלבוע.
מנגד מגיעה הפועל גלבוע/גליל במומנטום אדיר לאחר סיבוב ראשון לא רע, ועושה רושם שאריאל בית הלחמי הצליח סוף סוף לחבר את הסגל, מלבד הזרים המצוינים טידוואל וסיגרס ששומרים על יציבות, הישראלים פיטשון, גיא דותן ואוראל לב מייצרים תפוקת סלים בהיי סקור, במשחקים האחרונים.