"מחפשים את האפיקומן במפעל פריניב"

המפעל פותח את שעריו בחג הפסח לסיורי משפחות בהן יוכלו המבקרים לראות כיצד סוחטות מסחטות הענק את המיצים הכשרים לפסח. השנה נוספו לסיורים גם מעט אקשן בחיפוש אחר אפיקומן במפעל, למוצאים מופתחת זכייה. צילום פייסבוק פריניב

מפעל המיצים הטבעיים פריניב שנמצא במרגלות הגלבוע, פותח את שעריו בחג הפסח לסיורים לכל המשפחה, במטרה לאפשר לקהל המבקרים לראות כיצד הופכים פירות ארצנו למיצים והכי חשוב- כשרים לפסח.
במהלך הסיור יוכלו המבקרים לראות כיצד סוחטות מסחטות הענק את המיצים הכשרים לפסח, אולמות הקירור הגדולים שמגיעים למינוס 18 מעלות ומעבדת המחקר והפיתוח. בנוסף החליטו השנה במפעל פריניב להוסיף לסיורים מעט אקשן בחיפוש אחר אפיקומן במרחבי המפעל. המשפחה שתמצא את האפיקומן תזכה בארגז עם 15 בקבוקים במגוון טעמים לשולחן החג.

כמו כן, בסיומו של הסיור כל משפחה תוכל לקבל בקבוק מתנה להתרעננות בדרך חזרה הביתה. הסיורים המודרכים יערכו בקבוצות של 20 איש כשאת הרכבים ניתן יהיה להחנות מחוץ למפעל.

עלות סיור הינה 10 ₪ לאדם בוגר ואילו לילדים מתחת לגיל 7 הסיור הינו חינמי

ההרשמה מתבצעת מראש דרך טלפון מספר: 046499262

מפעל המיצים פריניב הוא מפעל המיצים המודרני ביותר שנבנה בשנים האחרונות בארץ ומכיל בתוכו מכשור מתקדם ביותר. פריניב, הוא מפעל משפחתי השייך למשפחת יניב. מדי יום כל בני המשפחה מתחילים את יומם יחד בעבודה: האימא, האבא ושלושת הילדים.

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|