מחלקת נוער עפולה: סיימו עונה בסטייל

מחלקת הנוער של הפועל עפולה, המונה למעלה מ-350 ילדים ונחשבת לאחת המחלקות המסודרות והטובות בצפון, קיימה טקס סיום עונה. מנהל המחלקה עמי אסייג: "בעונה הבאה נצרף גם מאמן כושר וקואורדינציה". מאמן קבוצת הנוער קלוד דהן: "עברנו שנה טובה ומאתגרת. המחלקה מנוהלת בצורה טובה ומקצועית". צילומים: אתר "בסט-בול"

ככה נועלים עונה: מחלקת הנוער של הפועל עפולה בכדורגל, המונה למעלה מ-350 ילדים ונחשבת לאחת המחלקות המסודרות והטובות בצפון, קיימה ביום חמישי שעבר טקס סיום עונה.
בטקס, שנערך במגרש הסינטטי בעפולה עילית לעיני יותר מ-600 הורים וילדים, נכחו בין השאר סגן ראש העיר שלמה מליחי, מנהלת המתנ"ס שרון טופר-אמיתי ומנהל מחלקת הספורט בעירייה עודד פרל. כמו כן, גם ראשי ושחקני קבוצת הבוגרים נכחו באירוע.

• עמי אסייג: "אני מודה לכל המאמנים ולצוות המורחב שמסביב על העונה הנפלאה שהייתה"

מאמן קבוצת הנוער, קלוד דהן, שהנחה את הטקס, אמר בסיפוק: "מחלקת הנוער בעפולה מנוהלת בצורה טובה, מקצועית ונכונה ע"י צוות מאמנים רציני ומנהל מחלקה מוערך בדמותו של עמי אסייג שעושה עבודה נפלאה. כמחלקה עברנו שנה טובה ומאתגרת בפן המקצועי. מבחינתי, זו השנה הראשונה כמאמן נוער ואני מאוד נהנה מהתפקיד שלי".

הילדים מאושרים. צילום: אתר "בסט-בול"
הילדים מאושרים. צילום: אתר "בסט-בול"

מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, שהשנה נכנס לתפקיד במקומו של שרון יונה ודאג לשמור על הגחלת, אמר בסיום: "בכל פעם זה מרגש מחדש לראות את כמות הילדים וההורים כאן במסיבת הסיום. אני מודה לכל המאמנים ולצוות המורחב שמסביב על העונה הנפלאה שהייתה, וכמובן לראשי הקבוצה הבוגרת דני אסולין, תומר רחמים וששי יעקב".
לגבי המטרות והיעדים בעתיד הוסיף אסייג: "שתי מטרות מרכזיות מנחות אותנו. אחת, להקנות לילדים ערכים חשובים כמו מעורבות, ספורטיביות, שותפות ואחריות. המטרה הנוספת היא להצמיח כמה שיותר שחקנים עבור הקבוצה הבוגרת. בנוסף, לקראת העונה הבאה יש בכוונתנו לשדרג את הצוות המקצועי הקיים ולהוסיף גם מאמן כושר וקואורדינציה".

עמי אסייג וקלוד דהן. צילום: אתר "בסט-בול"
עמי אסייג וקלוד דהן. צילום: אתר "בסט-בול"

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|