מחלקת נוער בעפולה: מאיר כהן ואיציק גואטה צפויים להצטרף

במחלקת הנוער של עפולה מתחילים להרכיב את הצוות המקצועי. דניאל אומנסקי (נוער) ואבינועם כוכבי (נערים א') ימשיכו בתפקידם. בנוסף, מאיר כהן מועמד לאמן את קבוצת נערים ב', ואיציק גואטה מועמד לאמן נערים ג'. והאם קלוד דהן ימשיך במחלקה?

אחרי עונה מוצלחת במיוחד שהסתיימה עם 4 אליפויות, ראשי מחלקת הנוער בהפועל עפולה עובדים חזק לקראת העונה הבאה בתקווה למנף את ההצלחה.
בשבועיים האחרונים החלו במינוי של הצוות המקצועי. לפי שעה מי שאמורים להמשיך בתפקידם הם דניאל אומנסקי שעלה ליגה עם קבוצת הנוער ללאומית ואבינועם כוכבי שרשם עלייה עם קבוצת נערים א'. בנוסף, נערכו פגישות עם שוער העבר והמאמן בהווה מאיר כהן לגבי האפשרות שהוא יאמן את קבוצת נערים ב' של המחלקה ובמקביל לשמש כמאמן שוערים. "ישבנו והיו דיבורים אבל עדיין לא קיבלתי תשובה סופית", אמר השבוע מאיר כהן. מאמן נוסף שהוא די מוכר ומוערך בעפולה ומועמד לחזור לאמן במחלקה הוא איציק גואטה שבעבר רשם אינספור הצלחות במדי קבוצות שונות במחלקה. גואטה, איתו עדיין לא ישבו נכון למועד סגירת הגיליון, מועמד לקבל את משרת המאמן של קבוצת נערים ג'. לגבי קבוצות הילדים עדיין אין החלטה סופית וראשי המחלקה בודקים כל מיני אופציות. כמו כן, עדיין לא ברור האם המאמן המקומי המוערך קלוד דהן ימשיך במחלקה. רק נזכיר כי דהן רשם בעונה החולפת הישג מרשים עם קבוצת נערים ב' של המחלקה שהעפילה ליגה.

 

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|