מחווה מרגשת: האוהד חיים ג'רבי נפטר, בהפועל עפולה ערכו טקס לזכרו

ג'רבי ז"ל היה שחקן נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל נכים ומהדמויות המוכרות בעפולה , שהלך לעולמו בגיל 69, לאחר שנלחם על חייו

ביום שישי האחרון, רגע לפני שריקת הפתיחה במשחק הבית של הפועל עפולה מול הפועל כפר שלם, הקבוצה עשתה מחווה עבור אוהד הקבוצה חיים גרבי ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 69, אחרי שבשלושת החודשים האחרונים נלחם על חייו.
הקבוצה יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ העניקה למשפחתו חולצה ממוסגרת של עם הכיתוב: "חיים גרבי- נזכור אותך לעד, משפחת הפועל עפולה". ג'רבי היה שחקן נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל נכים ואחד מהדמויות המוכרות בעפולה. הוא נחשב לאוהד ספורט מושבע ואהד את קבוצת הפועל עפולה בכדורסל ומכבי והפועל עפולה בכדורגל.

מחווה מרגשת כשהעניקה חולצה ממוסגרת של המועדון לבני משפחתו של חיים ג׳רבי - אוהד הקבוצה ושחקן נבחרת ישראל לשעבר בכסאות גלגלים. צילום: דוברות המועדון
בני משפחתו של חיים ג׳רבי ים ראש העיר אלקבץ בטקס שנערך במשחק של הפועל עפולה

ג'רבי נולד בשנת 1951 בעפולה וגר בה כל חייו. בגיל שלושה חודשים נדבק בנגיף הפוליו שגרם לשיתוק ברגליו, הוא התפרסם בצעירותו כשחקן נבחרת ישראל כדורסל נכים והיה שחקן בקבוצת אגודת איל"ן עפולה במשך הרבה שנים. חיים היה אוהד הקבוצה, אדם מקסים שהפך לאחד מהאוהדים המסורים ביותר של הקבוצה ביחד עם בניו.
ראש העיר אבי אלקבץ, אמר: "חיים, שחקן נבחרת ישראל בכדורסל נכים, חובב ספורט מושבע ובעיקר אדם עם לב גדול ומלא בטוב תמיד יישאר בליבנו עם זיכרון של חיוך ואהבה״.