מחוברים: "סולחה" בין איתי כהן למליחי

איתי כהן, חבר מועצת העיר הנכנס הביע בכנס פעילים של אבי אלקבץ, התנצלות כנה על ביקורת שהפנה כלפי שלמה מליחי, סגן ראש העיר הנכנס בעפולה. מליחי בתגובה: “המעשה של איתי היה אצילי. אני איש שלום ואין לי ספק שאיתי ואני עוד נשתף פעולה רבות בעתיד"

במוצ"ש שעברה, לאחר נתק ארוך, נערכה "סולחה" ויושרו ההדורים בין שלמה מליחי שישמש כסגן ראש העיר עפולה בכהונה הקרובה ואיתי כהן, חבר מועצת העיר החדש שהיה גם היוזם למהלך. הרקע לנתק בין השניים היה ביקורת גלויה שהעביר כהן על מליחי, ששימש כממלא מקום ראש העיר בקדנציה האחרונה. מרבית הביקורת הועלתה בעיקר בפוסטים ברשתות החברתיות. במהלך החודשים האחרונים, למרות ששניהם השתייכו למחנהו של אבי אלקבץ, ראש העיר הנבחר, לא החליפו השניים מילה.

במוצ"ש כאמור, במהלך מפגש פעילים של אלקבץ בבית משפחת אדמוני בעפולה עלית הקרע אוחה לאחר שכהן החליט שהגיע העת לשים סוף לנתק. במהלך הכנס אמר כהן למליחי: "שלמה, עברנו מערכת סוערת ובהזדמנות זאת, בפני כולם, אני רוצה לחבק אותך כי אנחנו הולכים לעבוד חמש שנים יחד, זה לצד זה. אבי אלקבץ אמר שצריך לעשות קירוב לבבות, לא רק בין חברי המועצה אלא בכל העיר. אני מבקש ממש סליחה אם פגעתי בך".

בהמשך הוסיף כהן: "אף פעם לא היה לי משהו אישי נגד שלמה. הביקורת שלי הייתה על כל חברי המועצה הקודמת שהיו צריכים לדאוג לתושבים הרבה יותר. שלמה הוא אישיות ציבורית עתירת זכויות בעפולה ואין לי ספק ששנינו נעבוד יחד רבות לתושבי העיר. ההתנצלות הכנה שלי הייתה ספונטאנית לגמרי, לא תכננתי אותה ואני שמח ששלמה ואני נשתף פעולה. בימים האחרונים אנו כבר שוקדים על קידום מיזמים משותפים. אני יכול להוסיף שיצאנו לדרך חדשה בסימן אחדות, אהבת חינם וקירוב לבבות". שלמה מליחי אמר זמן קצר לאחר הכנס: "המעשה של איתי היה אצילי ובוגר מאוד בעיניי. שנינו רואים את טובת העיר לנגד עיננו. כולם יודעים שאני איש שלום ואחרי ההתנצלות הזו אין לי ספק שפנינו נשואות לעתיד טוב יותר לתושבי עפולה. אני בטוח שנשתף פעולה בשלל נושאים חברתיים הקרובים לליבנו".

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|