"מחאת הסרדינים" מחריפה

פורום ועדי ההורים היישובים הודיע על שביתה בבתי ספר בעשרות יישובים ביניהם עפולה, מגדל העמק,נצרת, נצרת עלית, מגידו, יזרעאל וזאת במחאה על הצפיפות בכיתות. צילום: דימה ברוק

פורום ועדי ההורים היישוביים הודיעו על פתיחה בשביתה הבוקר (ראשון,28/06) בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, באזורינו עפולה, מגדל העמק, נצרת, נצרת עלית, מגידו, יזרעאל מצטרפות גם כן  זאת במחאה על הצפיפות בכיתות הלימוד וחשש מפני איחוד כיתות קיימות בשנת הלימודים הבאה.
מכיוון שההורים הם אלה שעומדים מאחורי המחאה, במשרד החינוך מדגישים כי מבחינתם – הלימודים יתקיימו כסדרם.
מוועד ההורים היישוביים נמסר כי לאחר שבפעם שעברה  הושבתו  הלימודים ב -בכ  60 בתי ספר, הפעם יושבתו בתי ספר בכ -כ – 200 יישובים.

בפורום ועדי ההורים מבהירים כי ההחלטה על צעד ההשבתה התקבל רק לאחר שפנייתם למשרד החינוך בנושא לא זכתה להתייחסות ראויה, כך גם לאחר העיצומים החלקיים שבהם נקטו בשבועות האחרונים.
ההשבתה מתקיימת ימים ספורים בלבד לפני סוף שנת הלימודים, ובפורום ועדי ההורים היישובים כבר חושבים על הצעדים הבאים במחאה/

יו"ר ועד ההורים בנצרת עלית יוסי אקריש אמר: "ועד ההורים הישובי בנצרת עילית מצטרף למחאת הסרדינים והיום השבית שלושה בתי ספר בעיר,  אנחנו דורשים שיהיו 32 ילדים בכיתה ולא סרדינים ולכן נמשיך להיאבק בכל האמצעים שעומד לרשותנו ולא ניפתח את שנת הלימודים הבאה אם משרד החינוך יענה לדרישותינו".

בתגובה מסרו במשרד החינוך:  "הלימודים מתקיימים כסדרם. בכל בתי הספר היסודיים בארץ ימתינו אנשי החינוך וצוותי ההוראה כדי לקבל את פני הילדים ולקיים יום לימודים מלא וסדיר. ההורים יכולים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר, ללא צורך לפגוע בשגרה וביום עבודתם. המשרד ימשיך בטיפול בסוגיות השונות העומדות לפתחו ובהן גם סוגיית צמצום יחס מורה – תלמיד".

נמשיך לעדכן אתכם מהשטח כל הזמן, עקבו אחר ההתפתחויות