מזעזע: אם בעטה בבתה ותקפה באלימות את בעלה

מסכת ההתעלללויות שהעבירה האם את בתה ואביה התגלו בכתב אישום קשה לקריאה שהוגש על ידי הפרקליטות. באחד האירועים, למרות בכיה של הילדה האם לא הרפתה והמשיכה לבעוט בה – הכל בגלל שתינוקה נפל מהספה לאחר שהמתלוננת השאירה אותו ללא השגחה

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד אם שתקפה את בתה בת ה-8 ואת בעלה והיום פרקליטות מחוז צפון הגישו נגד האם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדה.
לפני כשבוע בעלה של הנאשמת הגיע לתחנת המשטרה בנצרת והתלונן כי הנאשמת, אשתו, נוהגת להכות את בתם בת ה-8 ואותו.
מיד עם הגשת התלונה שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ממנה עלו עובדות מזעזעות של אלימות קשה כנגד הבת וכאשר האב היה ניגש לגונן על בתו היה מותקף גם הוא.
חלק מהעובדות התגלו באמצעות מצלמה שהותקנה ע"י האב ותיעדה את מעשי האם.
במקרה אחד הכתה הנאשמת את בתה ברגלה, סטרה לה שוב ושוב, משכה אותה בחוזקה בשערה, גררה אותה אל הסלון ובעטה בה. למרות בכיה של הילדה האם לא הרפתה והמשיכה לבעוט בה והכל בגלל שתינוקה נפל מהספה לאחר שהמתלוננת השאירה אותו ללא השגחה בנוכחות הבת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במקרה אחר, במשך יום שלם מהשעה 07:00 ועד 23:00, בזמנים שונים הכתה הנאשמת את בתה ובהמשך את בעלה וכתוצאה מאותו היום למתלונן ולבתו נגרמו סימני חבלות בגופם.
הנאשמת שבה ותקפה את בתה והמתלונן וגרמה להם לחבלות במקרים נוספים עד אשר כאמור לפני כשבוע החליט המתלונן להגיש תלונה בתחנת המשטרה – לאחר שהנאשמת הכתה אותו בחוזקה בנוכחות בתם וגם כאשר בנם התינוק היה מוחזק בידיו.
עם המעצר הכחישה הנאשמת את האשמות שהוטחו בה בגין תקיפתו של בעלה בחוזקה וטענה כי בעלה הוא זה שתקף אותה.
כאמור במסגרת החקירה הובררו העובדות והיום הוגש נגד הנאשמת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|