מותג הפירות והירקות שוקיט מגיע למתחם הקניות "מול התבור"

הסניף יהיה תחת המותג "שוקיט", מותג האי קומרס של הקבוצה. צילום: צחי קיבנשטיין

קבוצת עטרה, אחת מרשתות השיווק המובילות לפירות וירקות, ממשיכה להרחיב את פרישת החנויות שלה, כשפתחה השבוע סניף חדש במתחם "מול התבור".
הסניף יהיה תחת המותג "שוקיט", מותג האי קומרס של הקבוצה. בפתיחת הסניף החדש, המתפרש על שטח של 250 מ"ר, הושקעו כמיליון שקלים ומוצעים בו מאות מוצרי פירות וירקות, לצד מוצרי מעדנייה משלימים.
איציק עטר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי של שוקיט מקבוצת עטרה: "מעבר לאהבתנו לגליל ולצפון כמקום בו גדלנו, בחרנו לפתוח את הסניף השלישי במתחם "מול תבור", היות ומדובר באחד ממרכזי המסחר התוססים בצפון עם סניפים של הרשתות המובילות בישראל. מדובר באזור שמושך אליו אוכלוסיות צעירות, המחפשות איכות חיים, ויודעות להעריך תוצרת חקלאית טובה, ולכן בחרנו בו להקמת הסניף. לקוחות החנות יוכלו להנות ממגוון אדיר של 300 זני פירות וירקות מהאיכות הגבוהה ביותר וממחירים תחרותיים".
קבוצת עטרה גידול שיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מהמושב אביטל, המתגוררים בעמק יזרעאל מ- 1951. עטרה נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום, ומעסיקה מעל 200 עובדים. קהל הלקוחות העסקיים של עטרה מונה סוגים שונים: סופרמרקטים, מינימרקטים, רשתות שיווק, מרכוליות קיבוציות ופרטיות, ירקניות, מטבחים קיבוציים ופרטיים, בתי מלון, בתי חולים ובתי אבות, חברות קייטרינג, חברות ספנות, ארגונים ממשלתיים, חנויות נוחות, אתרי מסחר דיגיטליים, מפעלי סלטים, מסעדות, בתי קפה ועוד.
לפני כשנה החליטה החברה לפתח גם ערוץ מכירה הפונה לצרכנים פרטיים, במסגרתו השיקו בעטרה רשת חנויות ייעודיות של פירות וירקות ורכשו את אתר האי קומרס 'שוקיט'. בשנה האחרונה הצליחה החברה לצבור קהל לקוחות נאמן הרוכש תוצרת חקלאית מחנויות הרשת וברכישה מקוונת.
עטרה מפעילה מרכז לוגיסטי גדול ומתקדם על שטח של 7,000 מ"ר ב"מבואות הגלבוע". למרלו"ג, הפועל בסטנדרטים בינלאומיים, מגיעה התוצרת בכל בוקר ובמהלך שעות היום, והיא מחולקת כבר באותו היום באמצעות צי של עשרות משאיות חדשות מבוקרות טמפרטורה.

 

גינת הלב הטוב של איליה

|

עמק יזרעאל: נחנך ביתן הדבש המחודש- במוזיאון העמק

|

"המסע אליו יצאנו הפגיש אותנו עם אנשים מדהימים"

|