מושנוב, דרור קרן וצביקה הדר מגיעים לעמק

מופע הבידור המצליח של צביקה הדר חוזר פעם נוספת לאזורנו והקומיקאים המוערכים דרור קרן ומוני מושונוב ינחתו באולם במזרע

אוי, אליאס אליאס!

יום שישי קיבוץ מזרע: מוני מושונוב, ליליאן ברטו ודרור קרן מעלים מופע קברטי של מערכונים ושירים מאת חנוך לוין. במלאת שבעים שנה להולדתו, התאחדו השלושה להפקה עצמאית: ערכו וביימו מופע מצחיק ומגוון, מהמיטב שחנוך כתב בכל שנות יצירתו, כולל מערכונים הזוכים לביצוע בכורה על הבמה.

צביקה הדר ב"בית קשת"

מופע הבידור המצליח של צביקה הדר חוזר פעם נוספת לרדיו בר בבית קשת ביום שישי- ה-3 ביוני. במופע בודק צביקה מי לעזאזל אשם בשני אירועי הלב שהוא קיבל בגיל כה צעיר.

צביקה הדר
צביקה הדר

החשודים: האוכל של אמא, האוכל של סבתא, האוכל של השכנים, כל דוכני הפלאפל בבאר שבע, הנישואים/הגירושים/הילדים/הטלוויזיה/הגנטיקה..כל התשובות אם בכלל על הבמה. כתיבה ובימוי: רמי ורד.

מי יאהב אותי עכשיו

רביעי, אולם מזרע. זוכה פרס "חביב הקהל" לסרט דוקומנטרי בפסטיבל ברלין. הסרט מביא את סיפורו של סער מעוז, בכור מבין שבעה אחים במשפחה דתית-לאומית משדה אליהו, שיצא מהארון בנעוריו והחליט לעזוב ללונדון לאור תגובת משפחתו. במהלך חייו בלונדון הוא מעצב את זהותו מחדש תוך שהוא מתרחק ממשפחתו ומתנתק מהדת ואף הופך חבר במקהלת הגברים הגאים של לונדון, שהופכת למשפחתו האלטרנטיבית.

גאווה: סער מעוז בסרט "ומי יאהב אותי עכשיו"
גאווה: סער מעוז בסרט "ומי יאהב אותי עכשיו"

הקרע עם המשפחה הביולוגית מעמיק אף יותר לאחר שסער מאובחן כנשא של נגיף ה-HIV. 17 שנה לאחר שעזב, סער מחליט לשוב לארץ ולמשפחתו ולהתמודד עם החיים שהותיר מאחור.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|