מושב כפר ברוך חגג 90 ליישוב

טרקטורים של ילדים עם הוריהם, שירה וריקודים, התינוקות החדשים שנולדו השנה ומופע של הזמר אריק סיני. בכפר ברוך בעמק יזרעאל חגגו 90 שנה

בחגיגה קהילתית רבת משתתפים במושב כפר ברוך חגגו 90 ליישוב בחגיגה קהילתית רבת משתתפים. החגיגה היא חלק ממגוון אירועים קהילתיים שמציינים את שנת ה 90 למושב. החגיגה המרכזית החלה בתהלוכת טרקטורים ועגלות מקושטות שעליהם ישובים ילדים עם הוריהם שנסעו ברחבי המושב.
בהמשך נערכה מסכת בה הופיעו ילדי הגן בריקוד, הנוער בהצגה, להקת זמר של היישוב וכן עלו לבמה כל התינוקות החדשים שנולדו השנה. במסגרת האירוע, הוענקו תעודות הוקרה לוותיקי הכפר על פועלך ולארוך השנים, בחיזוק הכפר וביסוס מעמדו בהוויית העמק.

• "עם שאינו יודע את עבור , הווה שלו לוט בערפל"

עם ציטוט של יגאל אלון, "עם שאינו יודע את עבור , הווה שלו לוט בערפל". הערב נחתם במופע שקיעה של אריק סיני ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך את התושבים ואמר: "מושב כפר ברוך חוגג גם יום הולדת וגם התחדשות קהילתית משמחת – שכונת ההרחבה מאוכלסת, ההרחבות הבאות כבר בתהליך מתקדם, ומשפחות צעירות רבות מגיעות לקבוע כאן את ביתן – המושב גדל ופורח, גני הילדים הומים, בשבילים נשמעות מצהלות ילדים. את תנופת ההתחדשות הזו חשים בכל התחומים: חיי התרבות והקהילה, איכות הסביבה, ספורט נוער ועוד – השינויים הללו מבורכים ומשמחים, מחזקים את המושב ומוסיפים לו גוונים ושפע. תמורות רבות עבר הכפר לאורך השנים – בשנים האחרונות, כיאה למושב הממוקם בלב העמק, נבנית סמוך אליכם תחנת רכבת מפוארת – אפשר כמעט לשמוע את שריקת הקטר הראשון, תשתיות המושב השתנו והשתדרגו ללא היכר, הכבישים רחבים וחדשים, אגם כפר ברוך עומד בפני פיתוח רחב היקף והוא מהווה מוקד צפרות חשוב בעמק. נמשיך ללוות ולתמוך את העשייה במושב, בכל דרך ולהעניק לכם את מיטב השירותים בכל תחום."

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|