פלאש! – מי הופתע עם פרחים, הפליליסטית והחאפלה למשפחה, ולמה תומר גואטה שינה סטטוס?

↑ מאור אמויאל הפתיעה והגישה פרחים לבעלה אלירן לרגל יום הנישואין

 

• איתן מבזאר לילך הסתובב השבוע קורן מאושר. הסיבה איתן חיתן את בתו והמשפחה כולה היתה באופוריה לקראת החגיגה ואחריה. אנחנו מצטרפים לברכות.

עורכת הדין הפלילית עידית שינו ממגן שאול קיבצה ביום חמישי בלילה את כל המשפחה לחאפלה בבריכה במגן שאול. היה שמייח.

 

 

כרמל ואלירז אייזנברג חזרו לארץ
כרמל ואלירז אייזנברג חזרו  לעשות גלידות בארץ

בואו להתקרר מהחום הכבד בסניף הדלי קרים ברמת ישי. עופר כרמל ואלירז אייזנברג הגיעו בשבוע עבר לדלי קרים ברמת ישי על מנת לרכוש גלידה איכותית וטעימה במשקל ולהתקרר בעזרתה בבית. הזוג היפה עברו לאחרונה לגור יחדיו בבית לחם הגלילית ולמי שלא יודע עופר הוא מרצה במכינה במכללת עמק יזרעאל וברדיו קול יזרעאל.

 

מוטב מאוחר מאשר אף פעם אבל כבר חודש ימים שתומר גואטה ממיי סלולר שינה את הסטטוס לנשוי + 3 עם הצטרפות צאצא נוסף לשושלת. אנחנו מצטרפים לברכות.

יצאו צדיקים. מאז שבוע שעבר כאשר פורסם בתוכנית "יצאת צדיק" תחקיר ספקי הגז הביתי ובו התרשמו כולם מהשירות והאמינות של חברת 'תן גז', הטלפון שלהם לא מפסיק לצלצל.

 

 

עינב לוי מעפולה
אלוף הצלילה עינב לוי מעפולה

 

הישג מרשים לנציג העיר עפולה עינב לוי עם שיא של דקה ו 47 שניות צלילה במלון לאונרדו קלאב באילת.

 

כבר סיפרנו לכם על שינוי הסטטוס של הרווק הניצחי דורי דאי למאורס והבטחנו לעדכן אז כרגע דורי וזוגתו בהכנות קדחתניות  לקראת חתונת השנה בקיץ הקרוב.

חברת שיקמונה היגעה בשבוע שעבר למסעדת "החווה" ברמת ישי לארוחת גיבוש על טהרת הבשר. למדור נודע כי לאחרונה הוחלפו הבעלים של מסעדת החווה ומאז עבר התפריט שדרוג גדול . את הניהול על המקום לקח על עצמו יניב ממן .

 

דוגמן מלידה
דוגמן מלידה

↑ אדיר כהן הבן של מישל כהן מאדיר נכסים מדגמן בגדי הוניגמן קידס.

 

עופר כהן השוער האגדי של העיר עפולה מוכיח כל יום שישי שלא משנה הגיל אלא התרגיל עם תצוגות שיא בגן העיר בעפולה.

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על איבוד קולו של ראש העיר באחד האירועים בעיר ועל כך שמוטי פריאל נחלץ לעזרתו, השבוע גם קולו של פריאל בגד בו. אנחנו ממליצים על קצת תה חם והכל יהיה בסדר.