מורן אייזנשטיין: "בעפולה הרגשתי מיד שהגעתי לבית חם"

הדוגמנית והשחקנית מורן אייזנשטיין הגיעה היום לביקור בעפולה וביקרה ברחבי העיר יחד עם חבר המועצה איתי כהן. רגע לפני ההרצאה שלה "האומץ להיות מי שאת" בשבוע הבא בספרייה העירונית היא העניקה ראיון זוהר ונוצץ ל"עמקניוז". צילום: שיר רותם, "עמקניוז"

את הנוכחות של השחקנית והדוגמנית מורן אייזנשטיין קשה לפספס ולזה התוודעו תושבי עפולה במהלך היום, בעת שהכוכבת ביקרה בעיר, בטרם היא תשוב אליה בשבוע הבא, להרצאתה "האומץ להיות מי שבאת"- בשיתוף "שחקים". אל אייזנשטיין התלווה לכל אורך הביקור חבר המועצה איתי כהן, שגם קידם את עריכת האירוע בעיר, מתוך רצון לקדם את נושא העצמת הנשים – שבא לידי ביטוי גם בתיק השירותיים החברתים שהוא אוחז ברשות. את היום פתחו אייזנשטיין והמנהלת האישית שלה חלי חדד במסדרונות העירייה ומשם עשו אתנחתא לקפה בסניף ארומה בעיר. "התחושה הראשונה שמגיעים לעיר היא שהגענו לבית חם ומחבק", אמרה אייזנשטיין בראיון מיוחד ל"עמקניוז", "יש פה הרבה אנרגיות טובות, אנשים טובים ומחבקים ואווירה טובה. אני מתרגשת לקראת ההרצאה שלי ביום שני הקרוב בספרייה העירונית". בהמשך ביקרה אייזנשטיין בגן ילדים בעיר ובמקומות נוספים.
"בתקופה האחרונה ההכרות שלי עם מורן אייזנשטיין העמיקה יותר ויותר. גיליתי אשה מקסימה וחכמה ואין לי ספק שההרצאה שלה תרתק את הנשים בשבוע הבא", אמר איתי כהן בתום הביקור, "לא במקרה ההרצאה היא כמעט סולד אאוט. את האירוע יכבד בנוכחותו גם ראש העיר אבי אלקבץ ואני בטוח שצפויה לנו הנאה צרופה".
לרכישת כרטיסים: https://ticks.co.il/event.php?i=sA4udh1x3S1

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|