מוריס אוזן: "שוקל את המשך דרכי בהפועל בית שאן"

מאמן הפועל בית שאן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון, מאס בבעיות הפיננסיות ושוקל את המשך דרכו בקבוצה. אוזן: "בשביל שאני אשאר הדברים חייבים להשתנות". היום (ד') צפויה להתקיים ועדת תמיכות בעירייה ולאחריה יועבר הכסף לקבוצה. השחקנים צפויים לקבל שכרם בימים הקרובים. צילום: אתר "בסט בול"

אור בקצה המנהרה: אחרי המתנה ארוכה והרבה עצבים, שחקני הפועל בית שאת צפויים סוף-סוף לקבל את שכרם בימים הקרובים. היום (ד') צפויה להתכנס ועדת תמיכות בעיריית בית שאן, ובהמשך העירייה אמורה להעביר את כספי התמיכות לקבוצה. כזכור, מרבית השחקנים לא קיבלו שכר על שלושת החודשים האחרונים של העונה והם מצפים בכיליון עיניים להתפתחויות בעירייה שישימו קץ לבעיות הלנת  השכר. "לא נעים להיות במצב הזה. אנחנו מחכים הרבה זמן לקבל את הכסף שמגיע לנו. אני מקווה שזה יקרה בימים הקרובים", אמר שחקן בקבוצה.

מרבית השחקנים לא קיבלו שכר על שלושת החודשים האחרונים של העונה והם מצפים בכיליון עיניים להתפתחויות בעירייה שישימו קץ לבעיות הלנת השכר. אוזן: "אני מאוד רוצה להישאר בבית שאן כי זה הבית שלי והכי טוב לי פה, אבל לשם כך דברים חייבים להשתנות"

בתוך כך, המאמן מוריס אוזן, אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית שאן, אבל לא בטוח שימשיך במועדון בעונה הבאה, וזאת מפני שהוא מאס בבעיות הפיננסיות מסביב. "קשה להיות בקבוצה שיש בעיה עם מוסר תשלומים", טוען המאמן אוזן, "אני מאוד רוצה להישאר בבית שאן כי זה הבית שלי והכי טוב לי פה, אבל לשם כך דברים חייבים להשתנות. אחרי שהעירייה תעביר את כספי התמיכות אנחנו נשב עם ההנהלה ביום חמישי ונראה אם התוכניות לעונה הבאה עולות בקנה אחד עם הדרישות שלי. בהתאם לכך אקבל החלטה לגבי עתידי בקבוצה. אם לא יהיו שינויים אני אשקול את דרכי בקבוצה".