מורות מכפר תבור ועפולה: ברשימת 50 המורים של המדינה

יהלום שלמה, מחנכת כיתות א'-ב' בבית ספר זאב בעפולה ומורן מייזל בן שבת, מחנכת כיתות א'-ב' בבית ספר רבין בכפר תבור שנכללו ברשימה עם בוגרי מכללת אורנים. צילום: אלבום פרטי

שישה מבין 50 'המורים של המדינה' הם בוגרי מכללת אורנים. כולם בטוחים שהמכללה היא זו שהביאה אותם להיות מצטיינים בתחומם, כולם רוצים לחזור למכללה, מי כדי לחבק את המרצים ומי כדי להמשיך בלימודים.
הפרויקט המרגש מתקיים בפעם ה-13 בשיתוף הסתדרות המורים, בנק מסד ידיעות אחרונות וynet.
50 המורים נבחרו מתוך 4000 המלצות שהגיעו מתלמידים, הורים וקולגות. מתוך ה-50 שהגיעו נבחרו 15 מורים שעלו לשלב הבא, ומתוכם יבחרו שישה הפיינאליסטים שיזכו בתחרות. בצוות השופטים ניתן למצוא את מרים פרץ, גבי אשכנזי, פרופ' יולי פורת, יעל ארד, עדינה בר שלום ואחרים.
כל שישה בוגרי אורנים שהגיעו לרשימה מציינים כי המכללה היא זו שגרמה להם להיכנס לרשימה המכובדת של 'המורים של המדינה'.
יהלום שלמה, מחנכת כתות א-ב בבית ספר זאב בעפולה, למדה גם היא בחוג לחינוך מיוחד. היום היא מלמדת כתה רגילה. "הכלים שרכשתי במהלך הלימודים הכינו אותי להיות מורה טובה יותר. אני מאוהבת בהוראה בכיתות הנמוכות. זהו מחזור רביעי שלי. אני ערה לרחשים סביבי, לתלונות על השכר הנמוך והיחס למורים, אבל אני פה בשביל להישאר – אני פשוט אוהבת את מה שאני עושה".

מורן מייזל בן שבת. צילום:אלבום פרטי
מורן מייזל בן שבת. צילום:אלבום פרטי

מתוך 50 המורים, 42 הם מורים ותיקים, ושמונה הם מורים צעירים. מורן מייזל בן שבת, מחנכת כיתות א-ב בבית ספר רבין בכפר תבור, הגיעה לשלב מתקדם יותר בתחרות המורה של המדינה ונכנסה לרשימת ה-15 . "לכל מקום שאני מגיעה" אומרת בן שבת, "אני מתהדרת בעובדה שאני בוגרת אורנים, כי אורנים מבחינתי זה בית. אורנים פשוט עטפה וחיבקה אותי במהלך הלימודים, אני תמיד מצהירה: תדעו לכם שקבלתי באורנים את הטוב ביותר במסע הארוך שלי בדרך להיות אשת חינוך, ואני מאושרת לחזור עכשיו וללמוד שוב באורנים, הפעם בתוכנית אבני רושה להכשרת מנהלים."

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|