מגדל העמק: מורה לכל המשפחה

המורה שוש לב מביה"ס "גיורא יוספטל" לימדה את כפיר לוי ממגדל העמק בדיוק לפני 30 שנה. מאז הספיקה ללמד שניים מילדיו ובשנת הלימודים הקרובה תלמד גם את ילדו השלישי. צילום רובי קוטר

המורה שוש לב ממגדל העמק החלה ללמד לפני 35 שנים בבית הספר "גיורא יוספטל" בעיר. מאז החלה את דרכה כמורה הספיקה לחנך מאות תלמידים מבני העיר וביניהם גם משפחת לוי שבמשך השנים הפכה שוש עבורם ל'מורה של המשפחה'.
אב המשפחה, כפיר, כיום בן 36, עלה לכיתה א' לפני 30 שנה. את פניו קיבלה ביומו הראשון בבית הספר המורה שוש לב שליוותה אותו מכיתה א' ועד כיתה ג'. "שוש הייתה כמו אמא עבורנו. היא זכורה לי כמורה חמה ואכפתית ועבורי היא נחשבת כאחת המורות שהשפיעו עליי הכי הרבה" נזכר השבוע לוי בימיו כתלמיד.
לפני שבע שנים עלתה הבת הבכורה תהל לכיתה א'. לשמחתו של האב היא שובצה לכיתתה של המורה לב שליוותה אותה בכיתות א'-ב'. כעבור ארבע שנים היה זה הבן הילאי שעלה לכיתה א' ואף הוא שובץ לכיתתה של לב ששנה שעברה קיבלה ביטוי ליכולותיה המקצועיות כאשר הגיעה עד לשלב הסופי בתחרות "המורה של המדינה" וסיימה בין 50 המורים הטובים במדינה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בימים אלה מתרגשים ההורים כפיר וליאת (שאף היא למדה במגדל העמק בבית הספר "שלום עליכם", כיום "עילאי") לקראת עלייתו של הבן הקטן יגל לכיתה א' בשנת הלימודים הקרובה. לאחר שרשמו אותו הבינו כי גם הוא יילך בדרכם של האב ואחיו וילמד אצל לב. "אני מאוד שמח שהמסורת המשפחתית תימשך. גם במבט של הורה דעתי על שוש לא השתנתה, להיפך, היא נותרה מאוד מקצועית וחמה ואני שמח שגם בני הקטן יעשה את צעדיו הראשונים בבית הספר תחת ידיה" אמר כפיר בהערכה.
שוש לב שמתרגשת כמדי שנה לקראת שנת הלימודים פרגנה ואמרה: "מדובר במשפחה חמה, אוהבת תומכת ומשתפת פעולה. מבחינתי זה מרגש מאוד ללמד ולהשקיע גם בדור ההמשך שלנו".
מנהלת בית הספר, רינת זמיר הוסיפה: "שוש לב מהווה חלק משמעותי בביה"ס. בכל שנותיה תרמה במגוון תפקידים ובצוות ניהול. כיום שוש הינה מנהלת החטיבה הצעירה, שהפכה בזכותה להצלחה גדולה. שוש לימדה גם מורים שמלמדים היום בביה"ס ובעבר היו תלמידים בגיורא יוספטל".

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|