מורה לאלקטרוניקה ממגדל העמק זכה בתואר 'מצטיין ארצי' מטעם משרד החינוך

גדי הרמן מורה לאלקטרוניקה ומחשבים זכה בפרס מורה מצטיין של רשת "אורט ישראל" על פיתוח תכניות לימוד חדשות ושילוב חדשנות בהוראה.

גאווה לבית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק: גדי הרמן מורה בביה"ס במגמת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים והנדסת תכנה זכה בפרס מורה מצטיין של המגמה מטעם משרד החינוך. המפקח הארצי על מגמת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים במשרד החינוך בחר בהרמן כמורה מצטיין על שילוב חדשנות בהוראה ובלמידה ועל מעורבותו בפיתוח תכניות לימודים חדשות. הרמן, המשמש גם כמנהל ההוראה של מגמת אלקטרוניקה ברשת אורט קיבל את הפרס מידיהם של שלומי אחנין מפמ"ר (המפקח המרכזי) של מקצוע האלקטרוניקה וחשמל, ד"ר עופר רימון סמנכ"ל ומנהל המינהל למדע וטכנולוגיה וד"ר אהרון שחר מנהל אגף מגמות מדעיות הנדסיות, במשרד החינוך.

יש לציין כי הפרס של הרמן מצטרף לפרס תפקיד ניהולי מצטיין שזכה המורה אלירן יהב ולשני הישגים נפלאים נוספים של תלמידי בית הספר ובראשם מקום ראשון בארץ בתחרות הפיזיקה "המכונה המופלאה" והעפלה לתחרות העולמית (זאת השנה הרביעית ברציפות) וקבלתן של שש בנות מכיתת שכבת י"א, הכי הרבה בארץ, לפרויקט היוקרתי "מהנדסות העתיד" של התעשייה האווירית. ראש מינהל החינוך של מגדל העמק מלי אליגוב אמרה: "מדובר בהישגים נפלאים הן של צוות המורים והן של התלמידים, ברכות לזוכים ובהצלחה לתלמידים שלנו בתחרות העולמית ולתלמידות בפרויקט 'מהנדסות המחר'".  

 

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|