מוקירים את רוח ההתנדבות היזרעאלית

מוקירים את מתנדבי עמק יזרעאל ומעניקים את פרס העמק ע"ש גדעון צימבל ז"ל. צילום: שאול רחמים

רבים ממתנדבי העמק השתתפו בערב שכולו הוקרה לפועלם במסגרות ההתנדבות השונות ברחבי המועצה. במסגרת האירוע, הוענק פרס העמק ע"ש גדעון צימבל ז"ל לאלון נהיר, יו"ר עמותת עלי כותרת.
ענת ירון, מנהלת המחלקה להתנדבות, הנחתה את הערב, פתחה וברכה את המתנדבים: "בכל יישוב, קמים אנשים ועושים מעשה. מחפשים עניין, משמעות, תחושת ערך ונתינה והם מוצאים אותם בערוץ הפעילות ההתנדבותית. כל אחד ואחת – במשהו אחר וכשאני פוגשת אתכם, אני נרגשת ונפעמת כל פעם מחדש. זו זכות גדולה עבורי להיות במקום שיכול לתמוך, למנף ולספר – על רוח ההתנדבות היזרעאלית שכל כך מאפיינת את העמק שלנו."
במסגרת ערב ההוקרה נערך טקס הענקת פרס העמק על שם גדעון צימבל ז"ל, אשר הוענק ליו"ר עמותת עלי כותרת, אלון נהיר. מטרתה של העמותה- יצירת פעילויות חברה ופנאי לנערות ולנערים בעלי מוגבלויות, ביישובי המועצה האזורית עמק יזרעאל.
פרס העמק  ע"ש סא"ל גדעון צימבל ז"ל, איש תל עדשים, שכיהן כסגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ונהרג בקרבות הבלימה ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים, מוענק  מידי שנה, משנת 1975, על תרומה ייחודית באחד מתחומי החיים בעמק יזרעאל. במהלך השנים זכו בפרס אישים וארגונים מתחומי חיים שונים, המייצגים מגוון של עשייה, יצירה ותרומה לרקמת החיים בעמק יזרעאל. השנה החליטו חברי ועדת הפרס להעניק את הפרס לאלון נהיר, ממושב מרחביה, על פועלו במסגרת תפקידו כיו"ר עמותת עלי כותרת.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר, ברך אותו: " עמותת 'עלי כותרת' הוקמה בשנת 2003 על ידי קבוצת הורים, כדי ליצור פעילות חברה ופנאי לבני נוער בעלי צרכים מיוחדים בעמק יזרעאל והסביבה. נערים ונערות מגיל 14 ועד 20 המתמודדים עם קשיים שונים, משתלבים ליצירת קבוצה מגובשת ותומכת, שבה ניתנת האפשרות לכל אחד ואחת מהם, לבטא את עצמו ולהתקבל באהבה על ידי הקבוצה והמדריכים.
הצוות הנפלא של המועדונית מסייע להם בתרגול כישורי חיים, עצמאות ומיומנויות בסיסיות, תוך חיזוק יכולותיהם וביטחונם העצמי ועובד בשיתוף פעולה עם המרכז היזרעאלי למשפחות מיוחדות באגף קהילה ורווחה במועצה.
התנדבותו רבת השנים של אלון, ופועלו למען בעלי מוגבלויות, נובעים מתחושת שליחות עמוקה. עבודתו יוצאת הדופן בכל  שנות פעילותו בעמותה, ראויה לשבח מיוחד בשנה האחרונה, בה נדרש מתן מענה נרחב יותר לאוכלוסייה זו."
את האירוע המרגש חתמה ההופעה "אקפלה תוצרת הארץ" של להקת 'קווינטה וחצי'.

 

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|