מולדת זכתה בפעם ה-4 ברציפות בטורניר דביר לניר: "נגמרו לנו המילים"

לעיני 650 צופים בגן נר נפגשו מולדת ושדה אליהו בגמר טורניר הכדורסל המסורתי לזכרו של סגן דביר לניר ז"ל, שהסתיים עם ניצחון דרמטי של החבורה של יואב ואלמוג כהן בתוצאה 62:68. לירן וינקור: "היה זה ערב של כדורסל מדהים אבל בעיקר נזכור בערב זה את כוחה של הקהילה, כוחה של המסורת, והמשכיות החיים"

במועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות לא שוקטים לרגע, ומציגים עוד קיץ לוהט בהישגים ספורטיביים- עם תום הליגות התחרותיות וסיום חוגי הכדורסל, מתחילים מפעלי הכדורסל המסורתיים, ובראשם טורניר הכדורסל המסורתי לזכרו של סגן דביר לניר ז"ל, ממולדת שנהרג באסון המסוקים. השנה הוגדר גמר הטורניר "כאחד ממשחקי הגמר הגדולים והמסקרנים של הטורניר לדורותיו". לעיני כ- 650 צופים בהיכל הספורט בגן נר, נפגשו קבוצות מולדת ושדה אליהו לקרב איתנים שבסופו גברו החבורה של יואב ואלמוג כהן (מולדת), על שדה אליהו בתוצאה: 62:68, לאחר משחק צמוד לאורך שלביו. לירן וינקור, מנכ"ל גלבוע/מעיינות: "להוריד את הכובע בפני שדה אליהו שעשתה טורניר מדהים. על מולדת כבר נגמרו לנו המילים. זו אליפות רביעית שלהם ברציפות, ושביעית בסה"כ, כאשר הם רושמים הישג נוסף ולא מפסידים משחק בטורניר ב-4 שנים האחרונות! היה זה ערב של כדורסל מדהים אבל בעיקר נזכור בערב זה את כוחה של הקהילה, כוחה של המסורת, והמשכיות החיים. תודה ענקית לשני הקהלים המדהימים".

בהמשך לדברי וינקור יצוין כי טרם המשחק נערך טקס מרשים במהלכו הוקרן סרטון מרגש לכבוד הטורניר. לאחר מכן נשא דברים עובד נור, ראש מועצה, ואסתי לניר אמו של דביר לניר ז"ל. בתואר הקהל המצטיין זכתה גם מולדת, ובתואר השחקן המצטיין של הטורניר זכה איתן מטוס משדה אליהו, ואליו את תואר ה- MVP של גמר הטורניר, קטף אלון גל ממולדת. מעבר למפעלים המסורתיים, הקיץ הלוהט של גלבוע/מעיינות, קיבל השנה גם ממד מרגש במיוחד, כאשר קבוצה הצרכים המיוחדים עשתה היסטוריה והשתתפה לראשונה בטורניר רשמי. זו לא סתם היסטוריה, כאשר הקבוצה מהגלבוע מהווה כקבוצה הראשונה מהצפון, שבשורותיה משחקות בנות וכן היחידה המשלבת שחקנים בעלי תסמונת דאון.