"מוזיקה זה החיים שלי, המילים הן רק הסיפור"

הדובר הוא לא אחר מאושר סנדרוסי, רק בן 20 מבית שאן חייל בשרות צבאי, וכבר מכונת להיטים שמכים גלים ברשת לאחר שתפסו תאוצה ברדיו והפכו לקליפים ויראליים ביוטיוב. וזאת ללא יח"צנות מקצועית ובנוסף זכה אושר הצעיר לפרגון מיוסי גיספן הפזמונאי בהא הידיעה של הזמר המזרחי. תכירו את הדבר הבא בז'אנר

 

תכירו את אושר סנדרוסי, חייל בן  20 שמשרת בחיל האוויר תושב בית שאן ועושה רושם שהוא הולך להיות הדבר הבא בזמר העברי מזרחי.
אושר, שהחל לכתוב, לשיר ולהלחין  מאז גיל 13,  החל להתייחס ברצינות לעיסוק במוסיקה לפני כשנה לאחר שהבין שזו אהבתו, כתיבת שירים. ומאז הוא נוסק מעלה. אומנם הוא רק בתחילת דרכו ככותב  ומלחין וכבר ייצר שלושה להיטים  שתפסו תאוצה  ברשת ג' ועשו באז ביוטיוב.
תקשיבו לסינגל שלו "מתגעגע אלייך" בביצוע הזמר שי חזן, שמושמע כעת ברשת ג' וזכה מעל ל – 100,000 צפיות בערוץ היוטיוב וזאת ללא כל יחסי ציבור.

• יוסי גיספן פירגן

בעקבות "מתגעגע אליך" זרמו התגובות הנלהבות מכל עבר, וניכר מהם שהמאזינים הקשיבו למילות השיר, ומה שריגש יותר מכל את היוצר הצעיר היה הפרגון של מי שנחשב ככותב הפופולרי של הזמרים הגדולים לאייל גולן משה פרץ ועוד.. יוסי גיספן   שלאחר שהאזין גם הוא ללהיט הוא השאיר הודעה בפייסבוק על כך שהוא ממש אהב את השיר ואת כתיבתו של אושר שאמר בתגובה לעמקנוז : ""יוסי גיספן הוא מודל אמר ואני ממש מעריץ את העבודה שלו , על זה גדלתי "

את  הסינגל "מתגעגע אלייך" אותו כתב לזמר שי חזן,  שיר שתפס תאוצה והגיע לרשת ג'  ומעל 100,000 צפיות ביו-טיוב, כל זאת ללא כל יחסי ציבור, אושר הופתע לטובה, החל לקבל סרטונים, פרגונים ותגובות טובות מאנשים שלא הכיר" אנשים באמת מקשיבים למילים שכתב"
מה שריגש את אושר במיוחד היה לפתוח בבוקר את הפייסבוק ולראות הודעה מיוסי גיספן שאמר שהוא ממש אהב את השיר ואת כתיבתו, זה העלה חיוך על פניו, "יוסי גיספן הוא מודל אמר ואני ממש מעריץ את העבודה שלו , על זה גדלתי"

ממשיך ליצור להיטים

גם השירים שבאו אחר כך זכו  להצלחה, "מבטיח לך רק טוב"  בביצוע  שי חזן, מלבד הרדיו והיוטיוב  זכה להצלחה גם באתרי השמעה כמו Disi ורדיו מנטה וזכה להמון כתבות והורדות.
וכך גם השיר המרגש  "החמצן שלי"  אותו מבצע כוכב "פרוייקט הלהקה 2" – הזמר דוד אליה.
השיר זה נמצא באוויר רק שלושה שבועות וכבר עבר את ה- 100,000 צפיות ביו-טיוב,  נתון שנותן הכרה לכשרונו ככותב , אבל אושר סנדוסי נשאר צנוע ולעמקניוז הוא אומר שהוא שזו רק תחילת הדרך ותקוותו שהוא יפרוץ גבוה יותר ומספר שבדרך שיר הלחינה עבורו הזמרת והיוצרת, דנה לפידות.
במקביל  אושר ממשיך להיות מוזמן להתארח ברדיו מנטה, שם הייתה השמעת הבכורה לסינגל "החמצן שלי" ובעקבות כך הוזמן אושר עם דוד אליה המבצע על ידי מנהל הרדיו ו להתארח בתכנית "סיפורי לילה ושיר"
לסיום כשנשאל מה המוטו שלך אומר אושר לעמקניוז "חיים רק פעם אחת ויש כל כך הרבה חלומות
להגשים, תתחילו בחלום הקטן ותצעדו בדרך שלכם לעבר החלום הגדול, גם אותו תגשימו בסוף".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|