בת 15 מעפולה: כובשת את הרשת בסינגל חדש

היא רק בת 15, הסינגל הראשון שלה "זוכרת מבט" כבר מתנגן ברשת ג' ובתחנות הרדיו האזוריות והחלום שלה מתמקד ברצון להצליח בעולם המוזיקה. תכירו את שובל מלכה מעפולה, שתרגש אתכם בקול פעמונים צלול וייחודי.(מאת אלמוג שטרית)

עולם המוזיקה עובר בעשור האחרון תהפוכות של ממש, בחסות תוכניות הריאליטי דוגמת הכוכב הבא, אקס פקטור ודה וויס. אם בעבר זמר נדרש לעבור כברת דרך ארוכה בטרם יפרוץ לקדמת הבמה, התמונה היום שונה אלפי מונים, כשהכוכבות היא חזות הכול והזוכים בתכניות הופכים לסלבים בתהליך מהיר, אינסטנט.
אבל יש כאלה שבוחרים להתחיל בתהליך אחר, אמיתי, מחושב ונקי יותר. כזו היא שובל מלכה, תלמידת תיכון בת 15 מעפולה, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בתעשיית המוזיקה התובענית. לאחרונה החל הסינגל הראשון שלה, "זוכרת מבט", להתנגן מעל גלי האתר של תחנות הרדיו רשת ג' וקול רגע והוא תופס תאוצה מרשימה במספר ההשמעות באתר יוטיוב.
שובל, הלומדת בכפר הנוער ויצו ניר העמק מסבירה כי היא לא שוללת אפשרות עתידית לנסות את מזלה באחת מאותן תכניות מוזיקה שהוזכרו קודם, אך לעת עתה היא מעדיפה לצעוד צעד צעד ב"שטח". בצורה רהוטה ומחושבת היא מסבירה כי היא מעוניינת לצבור בתחילת דרכה ניסיון על במות קטנות ואינטימיות, במטרה שקהל רחב ככל שניתן ייחשף ויתחבר לחומרים שלה.

• "אני מוצאת במוזיקה נחמה"

הסינגל "זוכרת מבט" (מילים ולחן: רונן מיכאלוב, עיבוד והפקה מוסיקלית: אבי גוטמן), הוא כאמור הראשון שהיא משחררת. בקרוב עתיד לצאת גם אלבום הבכורה שלה, עליו היא עמלה בימים אלה. המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים של שובל ולמרות גילה הצעיר היא כבר הספיקה להופיע במספר רב של אירועים, חלקם בבית הספר בו היא לומדת ומשמשת כסולנית של הלהקה הבית ספרית.
בתוך כל העשייה וההתפתחות שובל מצליחה לשלב בין אהבתה למוזיקה ללימודיה, "מוזיקה בשבילי זה הכל, זה המקום הבטוח", היא אומרת, "אני מוצאת במוזיקה נחמה כשעצוב או סתם מעלה חיוך במהלך היום. אני כותבת היום לא מעט ובתהליך הכתיבה אני אוהבת ל'שפוך' את הרגשות שלי על הדף.
אני גם מנגנת בגיטרה ועכשיו התחלתי ללמוד על קלידים. בעתיד אני מאמינה שאוציא לאור שירים שהם פרי יצירתי. מבחינתי, לעשות מוזיקה זה להינות, זה לעשות מה שאתה אוהב והמקצוע הזה ממלא אותי כל פעם מחדש.

קלים הסינגל "זוכרת מבט":

את צעירה מאוד וכבר מופיעה. איך זה מרגיש לך לעמוד מול קהל שבדרך כלל מבוגר ממך?
"מבחינתי זה כיף גדול להופיע. הקהל מאוד מפרגן וכבר מכיר את השיר שלי "זוכרת מבט". זה מרגש כל פעם מחדש".

מה החלום העתידי שלך? איפה את מצפה להיות עוד 5 שנים מהיום?
"החלום הוא להצליח בעולם המוזיקה ולעשות כברת דרך משלי, להוציא שירים, להופיע, לשמח ולרגש אנשים".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|