מוא"ז מגידו מבכה את נפילתו של בנה, נתנאל קהלני ז"ל

סמל נתנאל קהלני ז"ל נהרג בערב שבת בפיגוע הדריסה הנפשע בצפון השומרון. צילום: דוברות מגידו

בפיגוע הרצחני שאירע ליד מבוא דותן בשומרון ביום שישי האחרון(16.3), פיגוע אותו ביצע המחבל עלא כבהא ממניע לאומני, אסיר ביטחוני לשעבר שהשתחרר מהכלא הישראלי באפריל האחרון, נרצחו סרן זיו דאוס וסמל נתנאל קהלני, תושב מוא"ז מגידו בן הישוב אליקים. נתנאל קהלני ז"ל שימש בשירותו הצבאי כנהג ביטחון שוטף מהחטיבה המרחבית "מנשה". הוריו של נתנאל נעמי ודני קהלני ואחיו יונתן, דויד, אבישג ונגה, קבלו את הידיעה המרה על הירצחו של בנם מנציגי  צה"ל בערב שבת.
נתנאל  ז"ל התחנך בתיכון מגידו, בוגר מחזור תשע"ו. תכון מגידו בו למד נתנאל, פתח את שעריו בשבת בצהריים לחניכים, למורים ולבוגרים להעלות זיכרונות ולבכות את מותו של נתנאל.
בהלוויה המרשימה שהתקיימה במוצ"ש בשעות הקטנות של הלילה, השתתפו אלפים ובהם מאות חברים קרובים של נתנאל ז"ל מכל יישובי האזור. בהלוויה נכחו שר התקשורת ח"כ איוב קרא וח"כ לאה פדידה. הוריו ושלושת אחיו של נתנאל נשאו הספדים קורע לב ומרטיטים.

ניחום אבלים במשפחת קהלני השר כץ וחולבסקי
ניחום אבלים במשפחת קהלני: השר כץ וחולבסקי

ראש המועצה איציק חולבסקי הספיד את נתנאל ז"ל: "אין נורא ואיום מאובדן ילד! עשרים שנה מגדלים ילד, דואגים לו ללא הרף, משקיעים בו את כל הלב והנשמה ובשנייה אחת בערב שבת, זמן לא רב אחרי ששוחח עם אמו נעמי נגדע פתיל חיו ע"י מחבל  מתועב, ארור ובן מוות"  נעמי ודני היקרים, הלב נקרע והראש מסרב להאמין ולקבל, אין ניחומים לאובדן  הנורא של נתנאל. נמשיך להיות אתכם , לעזור, לסייע ולתמוך ,לנחם ולחזק ולחבק אתכם."
יהי זכרו של נתנאל ברוך!