מה יש בהם שכל כך עושה לנו את זה? בגדים, בגדים ועוד קצת בגדים

חן גלדן, אושיית אופנה וסטיילינג בעמק חושפת בפניכם את המלתחה האולטימטיבית והאלטרנטיבית לחורף הקרוב. התחזית שלה: יהיה חם ומגוון

אז איך באמת מתחילים את הטור הראשון שלך? איך את מעבירה לקורא את מה שאת חושבת בדרך הכי טובה?!
אני אתחיל ואומר שאני לא מתיימרת להיות איזה אייקון אופנה ואני לא אלאה אתכן בפרטים על שבוע האuפנה ודברים שאנחנו יכולות רק לחלום עליהם..אני אכתוב את מה שאני חיה, את מה שיש פה, ממש מחוץ לבית והיי.. אני די מרוצה מזה!

אני חושבת שאישה שאופנה, סטיילינג או סתם טעם טוב מעניינים אותה, לא באמת יכולה להסביר מה זה לקום בבוקר ולהתחיל את היום ב – "אאוטפיט", שהיא אוהבת. המחמאות הגורפות ברחוב והשאלה האהובה עלי- '"מאיפה זה?"
פשוט עושים את שלהם. זה ביטוי לכך שעוד מישהו אוהב את מה שאת עושה – את מה שאת בעצם.

• בואו "נדבר" אופנה

אם אתן שואלות אותי – החורף הקרוב יהיה מוצף בשלל סגנונות וצבעים וקשה ממש להגדיר אותו בטרנד מסוים. אם לפני שנה כולנו אהבנו את הסריגים הגדולים, המלאים בהדפסים וסגנון וינטג', השנה נראה אותם מעט מאוד, למרות שלדעתי עדיין יש להם את זה! מה שנראה הרבה זה מעילים גדולים ושכבות של בגדים. תהנו מזה בנות! תתעטפו טוב כי אין סיבה שיהיה לכן קר בחורף. הצבעים השולטים הם צבעי אדמה וטבע. הרבה חום 'חמרה', כתום כהה, אדום, בורדו, ירוק כהה וכמובן שחור לבן וג'ינס – כי תכל'ס, איך אפשר בלי?! את השחור והלבן שווה לנסות ביחד והרבה! למשל: מכנס שחור, חולצה לבנה וג'קט שחור, מכנס שחור, חולצה שחורה וג'קט לבן, או מכנס לבן, חולצה שחורה וג'קט לבן. כל מה שעולה בדעתכן בשילוב הזה החורף, מנצח!

תתעטפו טוב כי אין סיבה שיהיה לכן קר בחורף. את השחור והלבן שווה לנסות ביחד והרבה!
תתעטפו טוב כי אין סיבה שיהיה לכן קר בחורף. את השחור והלבן שווה לנסות ביחד והרבה!

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• כי נעליים…

נעליים… – אחח נעליים! החולשה המוצהרת שלנו! אז ככה: מגפונים והרבה! בכל צורה וסגנון. המלצתי: לכו על עקב, אפילו קטן – ועבה! תשתדלו לא לצאת ליום ארוך עם עקב דק. עקב עבה ונכון יכול לתת לך הרגשה כאילו את על נעל שטוחה. עוד נקודה שכדאי לשים אליה לב בנעלי עקב – שימו לב שגם בסוליה הקדמית קיימת סוליה עבה ועדיף כמה שיותר גבוהה. ככה הנעל תהיה לכן יותר נוחה ותרגישו הבדל ניכר בהליכה!

 

לא לצאת ליום ארוך עם עקב דק. עקב עבה ונכון יכול לתת לך הרגשה כאילו את על נעל שטוחה.
לא לצאת ליום ארוך עם עקב דק. עקב עבה ונכון יכול לתת לך הרגשה כאילו את על נעל שטוחה.

• עשי ואל תעשי

תהני ממבחר הגרביים שמוצא לנו החורף, מלמלות והדפסים מיוחדים בהחלט מותרים ויהיו "נכונים" החורף. אל תתפרעי, הכל בטוב טעם. כמובן גרביונים וטייצים צריכים להשתלב טוב עם הלוק. לא לקחת את כל תשומת הלב. נכון, אנחנו אוהבות ללכת אחרי העדר ולעקוב אחרי הטרנדים הלוהטים, אבל בכל אחד מאלו תזכרו תמיד להכניס את הטאץ' האישי שלכן וזה מה שעושה את ההבדל.

 

מזמינה אתכן לעקוב אחריי בפייסבוק ו-באינסטגרם ובקרוב גם באתר שלי למכירת בגדי יד שנייה – www.chengaldan.com

שיהיה חורף חם לכולן, מזמינה את כולם לצפות בגלריה למטה ולקבל קצת השראה ורעיונות,

חן גלדן.

 

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|