מהפכה של שמחה

צמד מהיר של יובל שוואט מול מרמורק במאני טיים – הוביל לנצחון של הפועל עפולה ונתן את האות לחגיגות. הקבוצה מבירת העמק תמשיך לעונה 8 ברציפות בליגה הלאומית. "בשביל רגעים כאלה עובדים כל החיים", אמר המאמן שלומי דורה בתום המשחק והקדיש את ההישארות לאביו שמאושפז בבית החולים. צילום: דוברות הפועל עפולה

להוריד את הכובע: אחרי שהוספדה וזכתה לקיתונות של ביקורת, הפועל עפולה עשתה ביום ראשון את הבלתי יאומן ונותרה בליגה הלאומית אחרי מסע ארוך ופתלתל שכלל עונה רצופת כישלונות, נגיף קורונה ששיבש את כל התוכניות, פיניש מדהים, וניצחונות במאני טיים בשבוע שעבר על הפועל לוד וביום ראשון השבוע 0-2 על מרמורק. סך הכל עפולה סוגרת שישה ניצחונות רצופים, הישג מרשים בכל קנה מידה.
להזכירכם, את הניצחון הראשון בליגה השיגה עפולה רק במחזור ה-14.

יובל שאוט
כובש השערים יובל שאוט

הניצחון הגיע לעפולה ששלטה במשחק, בעיקר במחצית השנייה. על צמד השערים שהשאיר את עפולה בליגה השנייה בטיבה בישראל חתום אומנם יובל שוואט, אבל הקרדיט הגדול ביותר מגיע לשלומי דורה, שהתעקש להישאר אופטימי גם כשכל המערכת כבר בנתה את עצמה לעונה הבאה בליגה א׳.

• "עברנו מסע לא קל בכל"

בראיונות לאחר המשחק אמר דורה שצפוי להמשיך בעפולה לעונה נוספת: "בשביל רגעים כאלה עובדים כל החיים. עברנו מסע לא קל בכלל. אני זוכר את כל העונה ואת כל השערים המכריעים של ליאל כהן באשקלון, של ערן לוי ודודו ביטון במשחקים האחרונים והצמד של יובל שוואט מול מרמורק. מאחורי עומד צוות מקצועי, הנהלה, שחקנים, ראש עיר ועיר שלמה. מעל לכול אלה עומדת מאחוריי משפחה שלא יכלה להיות איתי במשחק בגלל הקורונה. אבא שלי מאושפז בבית החולים ואני מקדיש לו את ההשארות הזו מכל הלב".

השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה צילום: דוברות הפועל עפולה
השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה. 

קרדיט גדול מגיע גם לערן לוי שעבר הכל בכדורגל ויכול לסמן לעצמו וי גדול על השארות הקבוצה, וכן לתומר סויסה שלא הפסיק להרשית במאני טיים.
השחקנים עצמם סיימו את המשחק והחלו בחגיגה אחת גדולה ולולא הקורונה סביר להניח שהחגיגות היו הרבה יותר גדולות.
מן הצד השני הזמר הלאומי אייל גולן, אוהד "שרוף" של מרמורק, תפס את ראשו והיה מאוכזב קשות, כך גם המאמן ניסן יחזקאל, שלא הפסיק לבקר את השיפוט במשחק.

חוגגים את ההישארות, אלקבץ ושלומי דורה
חוגגים את ההישארות, אלקבץ ושלומי דורה

את עפולה ליווה במשחק שנערך ברמת גן גם ראש העיר אבי אלקבץ ומנכ״ל העירייה שלום שלמה. אלקבץ, כחובב מושבע של כדורגל ותומך נלהב של הקבוצה נראה מאושר ונלהב מהתוצאה וסביר להניח שהוא יתמוך בה רבות גם בעתיד.
אחרי שהדי החגיגות יתפוגגו יידרשו קברניטי המועדון לתכנן את העונה בצורה מחושבת וקפדנית יותר, בכדי שהאוהדים ייזכו לראות קבוצה שמחה יותר, מצליחה יותר וכזו שמתנהלת באחריות וללא משברים ותוצאות מאכזבות.