מהפיכת התרבות בנצרת עילית: בקרוב מועדוני זמר וסטנדאפ

לאחר פתיחת בית קולנוע, והפקת סדרת אירועי בידור בסגנון המועדון שפעל בשנות ה- 80 בעיר. יוזמת העירייה שני מועדונים נוספים שיגדילו את היצע אירועי התרבות לתושבים

כחלק מתנופת ההתחדשות בנצרת עילית, החליט ראש העיר רונן פלוט להגדיל את היצע התרבות לתושביו, כאשר המיזם התרבותי הראשון שיצא לדרך היה פתיחת  בית הקולנוע שנחל הצלחה גדולה, ובעקבות זאת הוחלט בעירייה לפתוח בנוסף מועדון זמר ומועדון סטנדאפ.
תרבות היא חלק בלתי נפרד מתכנית ההתחדשות, לא פחות חשובה מגינת משחקים חדשה או משיפוץ כביש. הגיע הזמן שהתושבים יוכלו לבלות זמן איכות קרוב לבית, ולא יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר על מנת לצרוך תרבות," הסביר פלוט.
כאמור יריית הפתיחה של מהפכת התרבות החדשה בנצרת עילית הייתה פתיחת בית הקולנוע, ולאחריו יצא לדרך לפני כחודש לפני כחודש יצא לדרך מיזם להפקת סדרת אירועי בידור בדומה למועדון "סגנון", שפעל בשנות ה- 80 באמצעות מועצת הפועלים. ההיענות לרכישת מנויי הסדרה החדשה הייתה הרבה מעבר למצופה. ועד כה נמכרו 500 מנויים, והצפי הוא למכירה של עוד כ- 200 מנויים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעיריית נצרת עילית נמסר כי בנוסף למנויי הסדרה החדשה, יוצע לבני הנוער מנוי מופעי בידור מותאמים לגילם. לגבי שני מועדונים החדשים שיפתחו על פי בקשת ראש העיר פלוט: הזמר והסטנדאפ, הם יפעלו במתכונת סדרת אירועים בדומה למופעי הבידור.
"גם בתחום התרבות נצרת עילית הופכת לאט לאט לאימפריה. לתושבים יהיה היצע כל כך גדול של מופעים ואירועים, כך שהם אלה שיצטרכו לבחור ולהחליט לאן ללכת לבלות," אמר פלוט שציין כי לצד המיזמים החדשים ממשיכים לפעול מנויי תיאטרון ומופעי מחול ברשת המרכזים הקהילתיים. כמו כן מתקיימים אירועי תרבות ייעודיים לרגל חגים וציון תאריכים מיוחדים באמצעות הפקות של מרכז צעירים, מועצת הנשים העירונית והאגף לשילוב קהילתי. השניים האחרונים יקיימו בשבוע הקרוב מופעים מיוחדים לרגל יום האישה הבינלאומי.

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|