מהיר ועצבני: מרדף משטרתי בסגנון הוליוודי אחרי נהג מעפולה

אחרי שסירב לעצור לבקשת המשטרה וביצע עקיפות מסוכנות, נעצר אמש נהג אשר מעולם לא הוציא רישיון. באירוע נוסף נעצר נהג כאשר לצידו נמצא "באנג" ובתוכו חומר החשוד כסם

אתמול בשעות הצהריים, במסגרת פעילות יזומה של צוות שוטרי יס"מ מרחב עמקים הבחינו השוטרים ברכב מזדה שחור מבצע עקיפות תוך חציית קו לבן רצוף בכביש באזור העמק. השוטרים כרזו לנהג הרכב לעצור אך האחרון הגביר את מהירות הנסיעה, נסע בנתיב הנגדי עד שאיבד שליטה על הרכב, נכנס באי תנועה וברח רגלית מהמקום. השוטרים רדפו אחריו והוא עוכב לחקירה. מהחקירה עולה כי מדובר בתושב עפולה, בן 31, אב לשני ילדים קטנים אשר מעולם לא הוציא רשיון נהיגה. הרכב הושבת למשך 30 יום והוגש נגדו כתב אישום בבימ"ש לתעבורה בנצרת.

כלי עישון סמים שנתפס במכונית המשתוללת
כלי עישון סמים שנתפס במכונית המשתוללת

עוד באזור: במסגרת פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל בשעות הלילה המאוחרות של יום ראשון, הבחינו שוטרי הסיור ברכב פרטי מדגם איביזה מזגזג בכביש על קו הפרדה רצוף. השוטרים עצרו את הרכב ובשיחה עם הנהג עלה חשד כי הנהג נוהג תחת השפעת סמים. בחיפוש מהיר ברכב לצד הנהג נמצא "באנג" ובתוכו חומר חשוד כסם מסוכן ולצידו דף נייר ובתוכו אבקה לבנה החשודה כסם מסוכן. הנהג, בן 39, תושב יפיע, נעצר והובא לתחנה. רכבו הושבת למשך 30 יום, רשיונו נפסל והוגש נגדו כתב אישום.