מהיר ועצבני, ומזגזג: תיעוד מלחיץ של נהג שיכור, מתנגש ברכבים סמוך לביה״ס בעפולה

מהמשטרה נמסר כי על פי החשד הנהג היה תחת השפעת אלכוהול הגבוהה פי 6 מהמותר. הוא נעצר לאחר שפגע במספר כלי רכב – סמוך לביה״ס ברובע יזרעאל. צילום: דוברות משטרת ישראל

יכול היה להיגמר באסון: שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול בכמות של פי 6 מהמותר לאחר שהתנגש במספר כלי רכב סמוך לבית ספר בעיר עפולה.
שוטרי משטרת ישראל נקראו ביום ראשון לטפל באירוע שהתקבל במוקד 100 לפיו ישנו רכב שפוגע במספר רכבים חונים בנהיגה פרועה ומסכנת חיים.
כעבור זמן קצר הבחינו השוטרים באותו הרכב כשהוא בנסיעה וסימנו לו לעצור. בבדיקת שכרות שנערכה לו התברר שבגופו אלכוהול פי 6 מהמותר בחוק-1450 מ"ג לליטר אוויר נשוף.
החשוד, תושב העיר, בשנות ה-50 לחייו, נחקר ורישיונו נפסל ל-30 יום וכנגדו מתנהל הליך בבית המשפט.
מדוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל מבקשת להדגיש כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול בקרב הנהגים הינה עבירה חמורה מאוד המהווה סכנה לנהג ולכלל ציבור משתמשי הדרך. מחקרים רבים מצביעים על חוסר שליטה וזמן תגובה איטי במהלך הנהיגה תחת השפעת אלכוהול. קבלת ההחלטות בזמן חירום עלולה להיות מוטעית והרת אסון לכן, הרחקת נהגים שיכורים מהכביש ע"י אכיפה נחושה והרתעתית תסייע לצמצום תאונות הדרכים, תשפיע על הקטל בכבישים ותגביר את בטחונם של כלל ציבור משתמשי הדרך״.

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|