מהומה בשבתרבות בעפולה: עובדי רשות השידור התעמתו עם יו"ר ההסתדרות

במהלך האירוע נציגי מטה המאבק למניעת הקמת נמל תעופה ברמת דוד זכו לתמיכה מחבר הכנסת אורן חזן שאמר להם: "אל תתעוררו כשיהיה מאוחר מדי. אני מוכן לעזור במאבק הזה"

אירוע שבתרבות הראשון שנערך בעפולה בשבת בבוקר הוביל למהומה מצד עובדי ראשות השידור שהגיעו לגלריה העירונית במטרה להתעמת עם אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות שרואיין על ידי העיתונאי אלי לוי מערוץ 10 יחד עם חבר הכנסת אורן חזן. לשניים הייתה אמורה להצטרף גם חברת הכנסת מיכל בירן מהמחנה הציוני –אבל זו החליטה לוותר על ההשתתפות באירוע, בשל נוכחותו של חזן.

עובדי רשות השידור מתעמתים במהלך הפאנל עם יו"ר ההסתדרות ניסנקורן
עובדי רשות השידור מתעמתים במהלך הפאנל עם יו"ר ההסתדרות ניסנקורן

במהלך האירוע ניסו עובדי הרשות להתפרץ לדבריו של ניסנקורן שדיבר ארוכות על סוגיית התאגיד ואמרו לו כי אין להם בעיה עם רפורמה, אבל לא כזו ש'תזרוק' 1400 עובדים הביתה.
ניסנקורן מצידו אמר שהוא מנסה כל העת לסייע לעובדים ולפעול לקליטתם של מאות מהם בתאגיד החדש. במהלך העימות נדרשו המארגנים להרגיע את הרוחות באמצעות כוח שיטור שהגיע למקום.

ח"כ חזן עם נציגי מטה המאבק נגד הקמת נמל תעופה ברמת דוד
ח"כ חזן עם נציגי מטה המאבק נגד הקמת נמל תעופה ברמת דוד

במקום גם נכחו נציגים של מטה המאבק נגד הקמת נמל תעופה ברמת דוד שזכו לתמיכה מחבר הכנסת חזן שהבטיח מצדו לסייע להם במאבקם, "אל תתעוררו כשיהיה מאוחר מדי", אמר חזן באירוע, "אני מוכן לעזור במאבק הזה". הנציגים גם דאגו לחלק פליירים לכל הנוכחים.
"אני שמח שהצלחנו להביא אישי ציבור ופוליטיקאים למפגש בלתי אמצעי עם הציבור, הצמא לשיח כזה. אני גם מבקש להודות לכל השותפים ברשות, יחד נמשיך לפעול להרחבת ההיצע של תרבות ופנאי ולרווחת תושבי העיר", אמר דניאל בן, מנכ"ל המרכזים הקהילתיים בעיר.