"מדליקים אור בלבבות": חגיגת חנוכה קהילתית בעפולה

יוזמה מחממת לב בתמיכת רשת שחקים ובית המוסיקה בעפולה. חבורת השדרה, קהילת איל"ן, עמותת אנוש ואקי"ם יתכנסו בחג האורים לחגיגה קהילתית משותפת ומרגשת עם זמר, ניגון וסיפור

כמדי שנה, חג החנוכה מוביל לשלל יוזמות ואירועים מחברים ומוארים בעפולה. באחד מהם, יחברו חבורת השדרה, קהילת איל"ן, עמותת אנוש ואקי"ם לחגיגת חנוכה מחברת ומוארת, בתמיכה, ליווי וחסות של רשת שחקים ובית המוזיקה בעיר.
במסגרת היוזמה המבורכת חבורת השדרה בהנהלתה של גליה מרגולין חברה לקבוצת איל"ן בוגרים בהנהלתו של היו"ר אלי פייס בכדי לחגוג יחד בחג החנוכה.
האירוע, תחת הכותרת "מדליקים אור בלבבות" ייערך ביום רביעי הקרוב, נר שלישי של חנוכה, בבית יד-לבנים בעפולה –הקונסרבטוריון העירוני.
לאחר ברכת ראש העיר אבי אלקבץ ייערך טקס הדלקת נרות חנוכה. החלק האומנותי יכלול מופע זמר של חבורת השדרה שתארח את חנן בר סלע, הכליזמר הווירטואוז. בר סלע הוא מוזיקאי ישראלי, נגן קלרינט וסקסופון, המתרכז בתחום מוזיקת הנשמה היהודית.
לאחר מכן תופיע רעייתו, שרה בר סלע מספרת הסיפורים. אורי קריב יהיה אמון על הניהול המוסיקלי. הכניסה חופשית והקהל מוזמן.
לפני שנתיים התקיים מפגש דומה לקראת חג החנוכה ויחד נרקם הרעיון לחגוג את חג האור כפרויקט קהילתי, כאמור עם מיזוג ושיתוף פעולה פורה של חבורת השדרה, קהילת איל"ן עפולה עמותת אנוש ואקי"ם. מנכ"ל רשת שחקים בעיר, דניאל בן, היה זה שקידם ותמך בשילוב בין הגורמים בפרויקט חשוב ומחבר זה. כמו רשת שחקים, גם בעיריית עפולה תומכים ומעודדים את שיתופי הפעולה הקהילתיים בעיר.

דניאל בן במהלך פעילות של אילן
דניאל בן במהלך פעילות של אילן

השבוע נפגשו חברי הקבוצות להכין את הקישוטים הצבעוניים שיעטרו את החגיגה הצפויה. במפגש האינטימי הכירו החברים זה את זה, וציינו כי ברוח חג החנוכה הייתה אוירה נעימה ומיוחדת. בעקבות האווירה החיובית הנוכחים כבר העלו רעיונות ראשוניים לקדם גם חגיגה פורימית משותפת במתכונת קהילתית מחברת, דומה ומשותפת.
לדברי המשתתפים שיתוף הפעולה בין כל הקבוצות המיוחדות, יוצר קהילה חזקה ומגובשת. "אני שמח להיות שותף בעשייה ובתרומה לחברה בעיר. אירועים שכאלה מחברים ומגבשים", אמר אלי פייס, יו"ר סניף אילן בעפולה.
דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים הוסיף: "התברכנו בעפולה בקהילות מדהימות ומחוברות והאירוע הצפוי, ברוח חג החנוכה, רק ממחיש זאת. אני בטוח שהאירוע ידליק אור בלבבות של כלל המשתתפים".

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|