מדור כלכלה- תהליך מכירה איכותי? איך עושים את זה נכון

כבעלי עסקים אנחנו מתמודדים עם כל כך הרבה תחומי אחריות. אנחנו צריכים להיות אנשי המו"מ, השיווק, המכירות, לדעת לסגור עסקאות, לגרום ללקוח להגיע אלינו לפגישה במטרה לסגור את  העסקה. האם גם אתם לא מצליחים להמיר את כל ה"לידים" ולסגור עסקאות, לאחר שהשקעתם מאות ואלפי שקלים במדיה החברתית? האם גם אתם שומעים הרבה את המילה לא בטלפון? האם הלקוח הגיע לפגישה אבל החליט לחשוב על זה או להתייעץ עם בן/בת הזוג?

אם עניתם בחיוב על השאלות הנ"ל, סימן שתהליך המכירה שלכם אינו מדויק וממוקד ואין ברשותכם את הכלים והמיומנות שתעזור לכם להגדיל את אחוזי ההמרה מטלפון פגישה, ומפגישה למכירה. האם אתם רוצים להצליח במכירות ולהגדיל את המחזורים העסקיים? בשיחת המכירה חשוב להיות אותנטיים, להיות בהקשבה מלאה ללקוחות שלכם, להבין את הצרכים שלהם ולייצר עבורם ערך, שהם ירצו לקנות ממכם. בכדי לייצר תהליך מכירה איכותי יש ברשותי כמה טיפים חשובים עבורכם.

• הטיפ ראשון: לשאול את הלקוח כמה שיותר שאלות, להקשיב ללקוח, לדבר 30% ושהלקוח ידבר 70%. כך תבינו ממנו מה הוא באמת צריך.
רוב האנשי המכירות  עסוקים בלשווק את עצמם ולמכור את עצמם ולא להקשיב באמת ללקוח שמולם. אז תקשיבו.
• טיפ שני: תציגו לו את הפתרון הכי טוב עבורו, שההצעה תהיה דו אלטרנטיבית או תלת אלטרנטיבית. עזרו לו לבחור את ההצעה הטובה  והנכונה ביותר עבורו.
• טיפ שלישי: מענה להתלבטויות. מצאו את הסיבה האמתית להתלבטות של הלקוח, מדוע הוא לא סוגר את העסקה כרגע? הוא בסך הכל מבקש שתעזרו לו לקבל את ההחלטה הנכונה שתקדם אותו לעבר היעד שלו.

יישמו את הטיפים וכך תגדילו את אחוזי ההמרה, המכירות ואת שורת הרווח.

עליזה פרץ – יועצת עסקית

 

 

 

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|