"מגמות ירוקות": יו"ר קק"ל פתח את המסחר בבורסה

מדריכי קק"ל העבירו את סדר טו בשבט המסורתי בהשתתפות 200 עובדי הבורסה. יו"ר קק"ל, דני  עטר, איחל ליוסי ביינרט, מנכ"ל הבורסה, שהמסחר יצמח וישגשג כמו העצים ביערות קק"ל. צילום: יוסי זליגר (קק"ל)

יו"ר קק"ל דני עטר שהוא גם תושב היישוב גן נר שבגלבוע וראש המועצה האזורית לשעבר, פתח השבוע את המסחר בבורסה לניירות ערך לרגל חגיגות טו בשבט. באווירה חגיגית מדריכי קק"ל העבירו את סדר ט"ו בשבט המסורתי בהשתתפות 200 עובדי הבורסה. מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינרט, הציג ידע נרחב במקורות ההיסטוריים של החג ויו"ר קק"ל, דני  עטר, איחל לו שהמסחר בבורסה יצמח וישגשג כמו העצים ביערות קק"ל.

בדוברות קק"ל סיפרו השבוע כי אלפי משפחות הגיעו במהלך ימי ט"ו בשבט לאתרי הנטיעה של הקרן הקיימת לישראל ביער לביא בצפון ולמשתלות קק"ל בגולני.  מזג האויר הסוער לא פגע באווירת החג – וכל סדרי ט"ו בשבט שתוכננו במוסדות החינוך וביישוביי הצפון התקיימו כסדרם. מדריכי אגף החינוך של קק"ל הגיעו לבתי הספר ולגנים לקיים סדרי ט"ו בשבט והפעלות ברוח החג תחת תקרת הכיתות.

• עטר: ״בחודש האחרון ניטעו מאות אלפי שתילים חדשים במסגרת אירועי החג, המסמל יותר מכל את הקשר שבין האדם לטבע"

כ-300 משפחות יתומי צהל הגיעו ביום שישי בבוקר לטקס מרגש ונטיעות להנצחת יקיריהם, חללי צה"ל, במסגרת פרויקט יער החיים ביער לביא. עטר: "הדרך הכי טובה להנציח את המתים היא לקדש את החיים. היער הזה שמנציח אנשים שהקריבו את חייהם למען המדינה מייצר חיים דרך הטבע. אני בטוח שהיער הזה יתמלא במטיילים, במשפחות ובילדים שיהנו ממנו ובכך יכבדו בצורה היפה ביותר את זכרם של הנופלים".