מגידו: שוב תאונה בכביש הדמים מס' 66

בתאונה נוספת שארעה אחה"צ בכביש 66 המוגדר כביש דמים, ועל פי נסיבותיה, הפעם נפצעו 3 מתושבי ובדרך נס לא הסתיימה בתוצאות חמורות יותר.

בתאונה שהתרחשה אחר הצהריים היום (יום ד' 13/1) בכביש 66 בסמוך למושב מדרך עוז, נפצעו שלושה מתושבי האזור.
מבירור נסיבות האירוע עולה כי רכב של תושב מדרך עוז שהגיע מכיוון צומת מגידו, פנה להיכנס למושב והתנגש ברכב שהגיע מכיוון צפון בו נפגעו שני נוסעים.


כאמור לאחרונה הוקמה לאורכו של כביש 66 גדר הפרדה על מנת למנוע תאונות בכביש דו מסלולי מסוכן זה , אולם הגדר פוגעת בשדה הראיה של הנהגים המנסים להיכנס לישובים הנמצאים לאורכו של הכביש.


בעקבות התאונה יצאה הודעה ממועצה אזורית מגידו שכביש 66 עובר בתחומה, בה נאמר, כי המועצה רואה בחומרה רבה את מצבו של כביש 66 שהוא כביש דמים מסוכן ביותר, ונאבקת שנים רבות מול משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל, למען הסדרת הכביש והפיכתו לכביש דו מסלולי לשני הכיוונים.
לטענת המועצה, לכביש במצבו הנוכחי ,מספר בעיות קשות, הכניסות ויציאות מסוכנות מאד מכל הישובים לאורכו. עקומות כביש מסוכנות מאד ועצם היותו כביש של שני מסלולים.
במועצה ציינו כי רק לפני ארבעה חודשים בתאונה קטלנית וטרגית, נהרגו בכביש שתי ילדות ושני נהגי הרכב נפצעו קשה .

גדר ההפרדה בכביש 66 בסמוך למדרך עוז למקום התאונה
גדר ההפרדה בכביש 66 בסמוך למדרך עוז למקום התאונה

לעמקניוז אמר איציק חולבסקי ראש מוא"ז מגידו כי: "בשמונת החודשים האחרונים נהרגו בכביש זה 5 אנשים ועוד נפצעו. יש תכנית של חברת נתיבי ישראל לשדרוג הכביש, אנו דורשים שביצוע התכנית יחל באופן מידי בשנה הקרובה!
המועצה פועלת במיקוד ועוצמה מוגברים בנושא כביש 66 ,מטה המאבק לשדרוג כביש 66 מתכנס בתדירות מוגברת ומפעיל אמצעים ודרכי פעולה מגוונות כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות .
במקביל מתקיימת פעילות מסיבית מול משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל כדי לקדם את ביצוע השדרוג החיוני מאד לכל תושבי המועצה ובפרט לתושבים והיישובים לאורכו של הכביש".